wtorek, 8 października 2013

Rimmel Match Perfection - podkładowy ulubieniec

Co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o podkłady ale kilka się przewinęło przez moją twarz. Wcześniej często używałam podkładu z oriflame, który długo był moim faworytem. W końcu postanowiłam go zmienić, trafiłam na revlon jednak nie był on dla mnie na co dzień. Pewnego dnia znalazłam w gazecie próbkę podkładu Rimmela - starczyło mi na trzy użycia, dodatkowo odcień z próbki był idealnie dopasowany do mojej cery. Po tych co prawda krótkich testach wiedziałam, że będzie dla mnie idealny.



Tak jak pisałam wyżej skusiłam się na niego przez próbkę, którą znalazłam w gazecie, akurat jeszcze w drogerii była przecena więc postanowiłam go kupić. Jak widać na zdjęciach wygląda dosyć dobrze, na zatyczce mamy wytłoczony znak rimmel. Podkład ma pompkę co dla mnie jest bardzo ważne, nie lubię innej formy aplikacji. Pompka jest wygodna i lekka w użyciu, nie zacina się. Co najważniejsze nie zapycha się, kiedy użyjemy podkład po kilku dniach nie ma mowy o wypluciu przez nią resztek zaschniętego produktu. Można kontrolować ile podkładu chcemy wylać.


Dostępne są 4 odcienie, osobiście posiadam nr 200 - soft beige. Idealnie stapia się z moją cerą, nie ciemnieje na twarzy. Sam produkt jest dosyć rzadki i szybko się wchłania, aplikacja jest bajeczna zarówno palcami czy gąbeczką. Krycie nie jest mocne ale dla mnie idealne. Zatem podkład będzie dobrze się spisywał u osób bez większych problemów z cerą, spokojnie zakryje lekkie zaczerwienienia i wyrówna koloryt skóry. Nie zapychał mnie, ani nie powodował uczuleń za to ogromny plus. Efekt po nałożeniu produktu to delikatne zmatowienie, należy jeszcze nałożyć puder. Natomiast jeśli chodzi o schodzenie to znika równomiernie, nie pojawiają się nam plamy na twarzy. Podkład jest bardzo wydajny, zatem w sam raz dla osób które na co dzień ich używają.
Cena około 35zł / 30ml, zatem dosyć standardowa. 
Dostępność - większość drogerii.

Używacie podkładów na co dzień? Lubicie kosmetyki firmy rimmel? Miałyście może ten podkład? 

15 komentarzy:

  1. dla mnie ma za słabe krycie .. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię marki Rimmel i nie używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład wydaje sie być fajnym :)
    Zawsze mam problem z doborem idealnego podkładu, mam strasznie jasną karnację jestem blada niczym ściana ;|

    OdpowiedzUsuń
  4. nie maluje się na co dzień ;) wolę dłużej pospać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!

    Fajnie u Ciebie, a więc zapraszam do mnie na nowy pościk :) buziaki, pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go mam :D. Używam go dosyć często :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może będzie jakaś promocja to wtedy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten podkład, ale w wersji w słoiczku, a tej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam wiele podkładow z Rimmel, ale tego nigdy:) może następnym razem go kupię, bo jak na razie mam jeszcze trochę innych do wykończenia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię , lubię chociaż mam cerę miszaną nie jest najgorszy , no , ale z kryciem już tak dobrze sobie nie radzi .Za to kolorki ma piękne .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam mieszane uczucia, używam go jak nie potrzebują dużego krycia bo moja cera jest w dosyć dobrym stanie, ale mimo wszystko krótko utrzymuje się na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przyznać, że ten podkład trafił do mojego serca bardzo ładnie wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj bardzo się nie polubiliśmy niestety słabe krycie i szybciutko się świecił na mojej buzi ;/

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.