wtorek, 15 października 2013

mini Virtual : Kawa z mlekiem

Znowu paznokciowo, w tym temacie czuję się najlepiej. Dzisiaj bez szaleństw odcień, delikatny dosyć neutralny. Tak jak w tytule przypomina mi kawę z mlekiem. Lakiery mini Virtual już się kilka razy na blogu pojawiły lubię je za cenę, pojemność, gamę kolorystyczną oraz trwałość.


W skrócie :
Firma : miniVirtual
Odcień : niestety seria nie posiada numeracji
Pojemność : 5ml
Cena : 3-4zł
Dostępność : osiedlowe drogierie
Krycie : 2-3 warstwy
Pędzelek : cienki


Jeśli chodzi o moją opinie, jest taka sama jak w przypadku innych odcieni tej firmy. Mają przystępną cenę, pojemność idealną do zużycia. Krycie zależy od odcienia, w tym przypadku potrzebujemy 2-3 cieńsze warstwy. Czas schnięcia jest dosyć szybki jak na ilość warstw. Trwałość dobra, tego samego dnia nie widać startych końcówek. Duży plus za świetny połysk pomimo braku topu. Pędzelek pomimo, tego że jest cienki nie utrudnia nam aplikacji. Odcień delikatny, taka kawa z mlekiem, nie rzuca się w oczy, dosyć naturalny. Fajnie współgra z dłońmi.






Jak wam się podoba taki odcień? Macie lakiery mini Virtual? Wolicie jasne czy ciemne kolory na paznokciach?

13 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie chociaż ja wolałabym jednak coś ciemniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki nudziak zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, uwielbiam takie delikatne :) zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, nudziaki zawsze są mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam chyba podobny z MIYO :) wieki go nie używałam, muszę to nadrobic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek :)
    Bardzo lubie takie delikatne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor , typowy jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie nudziaki :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem jak najbardziej na tak z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam lakierów od nich , kolor sliczny i pieknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.