czwartek, 1 stycznia 2015

Efekt wężowej skóry + mój sylwestrowy manicure

Jakiś czas temu zrobiło się głośno w internetach na temat zdobień imitujących efekt wężowej skóry. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała tego wykonać. Pierwsze podejście miałam jakiś czas temu na hybrydach ale z postem czekałam aż wykonam go również zwykłymi lakierami aby móc to w jakiś sposób porównać i pokazać wam oba sposoby wykonania. Tak więc dziś będzie trochę teoretycznych wskazówek i zdjęć mam nadzieję, że wam się spodoba !


Efekt wężowej skóry - manicure hybrydowy
Użyte produkty : Baza i top Semilac
Kolorówka Semilac : 034 Mardi Gras i 015 Plum



Sposób wykonania :
1. Zaczynamy jak zwykle manicure hybrydowy czyli matowimy płytkę odtłuszczamy i nakładamy bazę.
2. Później kolorówka, w przypadku wężowej skóry jaśniejszy kolor powinien być pod spodem łatwiej  będzie mu się przebić.
3. W moim przypadku nałożyłam lakier hybrydowy Semilac 034 Mardi Gras, do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy.
4. Następnie na wybranych paznokciach malujemy na prawdę cienką warstwę drugiego koloru u mnie był to Semilac 015 Plum, nie utwardzamy ! Zabieramy się za robienie sondą kropek używając top coatu. W trakcie robienia kropek topem hybryda się rozstępuje i tworzy widoczne prześwity. 
5. Po zrobieniu kropek całość utwardzamy, nakładamy top znów do lampy przemywamy i gotowe ! Nie musimy robić osobno każdego paznokcia, możemy zrobić zdobienie na dwóch i dopiero utwardzić w lampie.
*W przypadku manicure hybrydowego mamy dużą kontrolę nad wielkością "prześwitów", zawsze można coś skorygować. A kiedy coś nie wyjdzie zetrzeć cleanerem i spróbować jeszcze raz. Zatem nie przejmujcie się kiedy za pierwszym razem coś pójdzie nie tak. 



Efekt wężowej skóry manicure zwykły czyli moje sylwestrowe paznokcie
Użyte produkty :
Baza wibo calcium therapy milk, Top coat Golden Rose Quick Dry
Kolorówka Golden Rose Color Expert #60, #62




Sposób wykonania :
1. Maujemy paznokcie bazą a następnie wybranym lakierem. U mnie był to czarny GR Color Expert #60. Następnie malujemy drugą grubszą warstwę, warto robić osobno każdy paznokieć. W tego typu zdobieniu ważne jest aby lakier podkładowy był "mokry".
2. Sondą lub pędzelkiem od lakieru robimy kropki drugim kolorem u mnie był to srebrny GR Color Expert #62. W trakcie robienia kropem lakier podładowy rozstępuje się tworząc rozlane plamy. Jeśli nie macie kontroli nad pędzelkiem polecam użycie sondy, w przypadku pędzelka lubi rozlać zbyt dużo lakieru.
3. Całość pokrywamy top coatem i gotowe ! 
*Jak widzicie w przypadku manicure zwykłego wężowa skóra nie do końca przypomina węża :D Jednakże mi osobiśce efekt końcowy bardzo mi się podobał. Dobrana kolorystyka idealnie wpisała się w klimat sylwestrowej nocy !



Dziś spotykamy się już w Nowym Roku. Z tego miejsca chciałabym wam życzyć aby ten 2015 był jeszcze lepszy od poprzedniego. Abyście dążyli do swoich celów i spełniania marzeń ! Wszystkiego dobrego moi Kochani !



Co sądzicie o moim wężowym manicure? Próbowaliście wykonać już tego typu zdobienie?

30 komentarzy:

  1. genialnie wyszło :) bardzo fajny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow - drugi manicure wygląda zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten motyw ! Sama się szykuje na takie wężowe zdobienie. :) zaraz po panterce uwielbiam je najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten motyw ! Sama się szykuje na takie wężowe zdobienie. :) zaraz po panterce uwielbiam je najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne miani! Obydwa są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro wypróbuję te zdobienie na hybrydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się wersja różowo-fioletowa, chociaż jestem fanką czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kiedyś wypróbować ten sposób;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne te Twoje sylwestrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny ze srebrem podoba mi się dużo bardziej :) Ja też muszę w końcu zrobić tego węża, bo chodzi za mną i chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne paznokcie :) Pierwszy wzorek wygląd na bardziej skomplikowany, przez tą złotą siateczkę. Drugi jednak bardziej przyciąga wzrok, ponieważ się tak pięknie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny efekt w jednym i drugim przypadku :) jednak na hybrydzie wygląda genialnie! jak już będę się bawić hybrydami to z pewnością wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wygląda :) Elegancko, efektownie - perfekcyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wersja czarna bardzo mi się podoba ;) ja właściwie nie maluje paznokci nigdy,
    ale popatrzeć lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy manicure rewelacja! Idę w poniedziałek na moje pierwsze hybrydy w życiu, muszę pokazać mojej kosmetyczce ten wzorek!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. witam to lakier ten złoty ? czy jakaś ozdoba/naklejka?

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.