niedziela, 3 stycznia 2016

Azteckie naklejki wodne od BPS


Naklejki wodne wszyscy już doskonale znają, postanowiłam więc wypróbować kolejny arkusz z Born Pretty Store. Tym razem wybrałam naklejki z motywem azteckich wzorów YE-314, które samemu jest niezwykle trudno namalować. Ogólnie myślałam, iż czarne wzory są na przezroczystymm tle, jednakże umieszczone są na białym. Co trochę ogranicza nam pole manewru kolorystycznego ale nie ujmuje im uroku :) Naklejki są cienkie, ładnie przylegają do paznokcia i dość szybko schną. Zatem musimy uwijać się w trakcie aplikacji.Wzory na całym arkuszu są akie same, różnią się tylko wielkością. Możecie je dostacie w sklepie BPS -> TUTAJ, kosztują 2,53$. Wysyłka jest darmowa, dodatkowo zachęcam do skorzystania z kodu znajdującego się na moim blogu a otrzymacie 10% zniżki na zakupy :)


Jako, że wzory były na białym tle, na początek postawiłam na klasyczne połączenie czerni i bieli.



Jak wam się podoba takie zestawienie? Lubicie naklejki wodne?

27 komentarzy:

  1. Śliczne :). Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki w moim guście, ale osobiście wolę malować je ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Uwielbiam ten motyw w zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, ja wybrałam kwiatowe naklejki z bps i teraz czekają na lato... ot moja głupota ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają te naklejki "D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te naklejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 zwykłe kolory, a jaki niezwykły manicure. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny mani! Kocham czerń na paznokciach. W ogóle czerń, to mój ulubiony kolor. Taki mani mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne! te naklejki faktycznie pasują do czarnego lakieru.
    +obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt, pasowałby mi do kreacji na jutrzejsze wesele, no ale już za późno. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentują na paznokciach..Tylko czy ja będę je umiała tak ładnie przykleić

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają te wzorki nawet nie chce sobie wyobrażać ile czasu trzeba poświęcić żeby samej takie zrobić lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygodne, ja zawsze korzystam z samoprzylepnych ale chyba skuszę się na te.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne wzorki <3 Kiedyś lubiłam robić pazurki, ale przestałam, chyba muszę do tego wrócić))

    OdpowiedzUsuń
  18. O jakie to piękne :) Masz śliczne palce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie klasyczne rozwiązania, które najczęściej pasują na każdą okazję i do każdej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe wzorki !
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.