niedziela, 27 grudnia 2015

Wyczaruj własną historię z płytka BPL-021

Skąd ten tytuł? Gdyż to pierwsza myśl, jaką przychodzi nam do głowy kiedy spojrzymy na płytkę z przeróżnymi postaciami ze sklepu Born Pretty Store BPL-021. Odnajdziemy na niej dzieci, kobiety, pary, rodziny a nawet element bajkowy. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie i wyczaruje własną historię. Moja pierwszą propozycją jest miłosne marzenie. Każda kobieta przecież marzy o swoim wymarzonym księciu z bajki, wykorzystując dwa wzory z tejże płytki stworzyłam swoją propozycję.


Jak widać na załączonym zdjęciu inspiracji jest mnóstwo. Dobrze, że postacie są różnej wielkości. Niestety tym razem, co do jakości mam małe zastrzeżenia. Nie wiem czy ja nie potrafię z tej płytki dobrze odbić wzory czy po prostu wzory są źle wyżłobione. Podczas zbierania lakieru zdrapką miejscami w postaciach tworzą się prześwity, a odbity na paznokciu wzór ma dziury. Zawsze można poprawić go pędzelkiem ale przecież nie na tym polega magia stemplowania. Także w tym przypadku mam mieszane uczucia, gdyż postacie na swoich paznokciach poprawiałam pędzelkiem przy użyciu czarnego lakieru. Płytkę dostaniecie w sklepie BPS -> TUTAJ , aktualnie jest w promocji i kosztuje 3,59$. Wysyłka jest darmowa, zachęcam do skorzystania również z kodu widniejącego na blogu a otrzymacie 10% zniżki :)






Co sądzicie o tej płytce? Lubicie tego typu manicure? Czy preferujecie klasykę?

8 komentarzy:

  1. ślicznie to wymyśliłaś :) mam tę płytkę, ale jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Już nie mogę się doczekać tego co wyczarujesz :)

      Usuń
  2. Mam ten sam problem z tą płytką;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak nie jestem z tym sama i to coś w płytką jest nie tak :)

      Usuń
  3. Fajna jest ta płytka, ciekawe rzeczy można stworzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na stworzenie takiej mini historii, myślę nad zakupem takiej płytki, ponieważ nigdy nie używałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te płytki :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko to co chcielibyście wiedzieć o oleju kokosowym i jego cudownych właściwościach.
    O niektórych na pewno nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.