niedziela, 6 grudnia 2015

Delikatna wanilia z odrobiną elegancji

Dzisiaj wyjątkowy dzień w roku Mikołaj ! Na pewno prezenty już rozpakowane, a ja przychodzę do was z kolejnym zaległym manicure`m. Nie wiem czy zauważyliście ale mam fioła na punkcie motywu koronki na paznokciach. Mogłabym ją nosić przez cały czas w przeróżnych kombinacjach. Któregoś dnia postanowiłam sprawdzić jak będzie wyglądać w delikatnym pastelowym wydaniu w połączeniu z delikatną wanilią. Do tego przebłysk złota w postaci ćwieków, początkowo bałam się takiego misz-maszu, jednakże efekt końcowy na paznokciach na prawdę przypadł mi do gustu :)
Wykonanie było bajecznie proste, pod koronkę położyłam jedynie dwie warstwy mlecznego lakieru do french`a od miss sporty. Później odbiłam wzór z płytki ze sklepu Born Pretty Store -> BPL-030, a na wanilli od mySecret umieściłam złote ćwieki również ze sklepu BPS. 




 Do wykonania manicure użyłam :



Jak wam się podoba takie zestawienie? Lubicie kombinacje na paznokciach czy pozostajecie przy klasyce? Co sądzicie o koronkowych paznokciach?

10 komentarzy:

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.