niedziela, 13 grudnia 2015

Golden Rose Express Dry #35 - marsala

Kolor marsala stał się niewątpliwie hitem tegorocznej jesieni. Królował na wybiegach po chwili również i na paznokciach wielu kobiet. Wiele lakierowych marek wprowadziło kolor ten do swych kolekcji, tak też poczyniła firma Golden Rose. Kiedy w ich najnowszej serii express dry odnalazłam kolor marsala postanowiłam sprawdzić jak będzie się prezentował na moich paznokciach. Sama ostatnio częściej noszę krótsze niż dłuższe paznokcie ze względu na warunki pracy :( Szczerze mówiąc w buteleczce jakoś szczególnie nie urzekał ale po jego użyciu zmieniłam zdanie ! Wygląda świetnie zarówno na krótkich jak i dłuższych paznokciach i całkiem nieźle komponuje się z dłońmi.


W skrócie:
Firma: Golden Rose
Nazwa serii: Epress Dry
Odcień: #35
Krycie: 2 warstwy
Pędzelek: długi, cienki
Pojemność: 7ml
Cena: 4,90zł
Dostępność: sklep goldenrose, 
wysepki Golden Rose

Kolejny lakier z serii Express Dry, ten również mnie nie zawiódł. To przepiękny odcień marsala, który kryje po dwóch warstwach. Posiada wygodny długi cienki pędzelek. Schnie szybciej niż przeciętne lakiery ale jak wiadomo nie jest to 60sekund. Mi osobiście to nie przeszkadza. Trwałość jak dla mnie przyzwoita, z czasem pojawiają się jedynie starte końcówki. W tej serii szczególnie podoba mi się kształt buteleczek, które są smukłe i ułatwiają przechowywanie większej ilości lakierów. Lakier i bez top coat`u posiada bardzo ładny połysk. Zdecydowanie jestem na tak i polecam wszystkim zapoznanie się z serią Express Dry od Golden Rose ! :)






 Co sądzicie o kolorze marsala? Posiadacie ten odcień w swoich lakierowych kolekcjach bądź garderobie?

10 komentarzy:

  1. Nie przekonuje mnie ten kolor ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie przybrudzone kolory :) Podoba mi się i ten maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dość oryginalny, ale nawet ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również ta seria GOLDEN ROSE ,to mistrzostwo świata. Trzyma się pięknie i wysycha bardzo szybko. O niskiej cenie nie wspomnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek, na swój sposób wyjątkowy. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.