środa, 28 stycznia 2015

Arkusz naklejek z napisami od BPS.

Na pewno wiele z was widziało już paznokcie ozdobione napisami. Zazwyczaj umieszczane są z boku paznokcia lub u dołu. Tego typu manicure wpadły mi w oko zwłaszcza w pastelowej kolorystyce. Zatem jak tylko zobaczyłam naklejki z napisami w sklepie Born Pretty Store wiedzialam, że muszę je mieć ! Wiadomo można samemu wykonać napis typu love, cute ale nie zawsze wyjdzie nam równo i trzeba temu poświęcić więcej czasu. Dzięki naklejkom czas robienia manicure jest skrócony do minimum, a i nie musiny się martwić o to czy napis nam wyjdzie :)


Naklejki dostajemy na dość sporym foliowmy arkuszu. Nie byłam świadoma, tego że naklejki wypełniają całą kopertę przez co delikatnie je nacięłam. Na szczęście nie naruszyłam żadnego wzoru. Po rozpakowanu również rozcięłam je na mniejsze arkusze, zdecydowanie łatwiej będzie je przechowywać. Poniżej zrobiłam zbliżenie na wzory, mamy tutaj rożne napisy, liczby, symbole. W sumie po rozcięciu otrzymujemy 12 mniejszych arkuszy, także kombinacji w przypadku manicure całe mnóstwo.



Przede wszystkim na początku warto napisać, że są to zwykłe naklejki a nie wodne. Jak to naklejki mają swoje plus i minusy. Z jednej strony dzięki temu szybciej można je nałożyć ale z drugiej strony są troszkę grunbsze niż wodne. Zależy od preferencji :) Początkowo byłam sceptycznie nastawiona gdyż jak wiadomo zwykłe naklejki na paznokcie lubią odstawać. Jednakże w tym przypadku są na tyle cienkie, że trudno było je odkleić od arkusza. Po aplikacji na paznokieć i nałożeniu top coatu granica jest niewyczuwalna pod palcem. Mają mocniejszy klej dzięki czemu dobrze się trzymają i nic się nie zadziera. Wymiary pojedynczego arkusza to 6,5cm x 5cm, a naklejek na nim całe mnóstwo. Naklejki dostaniecie w sklepie Born Pretty Store, a dokładniej -> Tutaj. Cena za w sumie 12 mniejszych arkuszy to aktualnie 6,20$. Wysyłka jest darmowa, a korzystając z kodu znajdującego się u mnie w pasku bocznym otrzymacie 10% rabatu na wasze zakupy.

Czas na manicure ! Jako bazy użyłam lakieru Manhattan z nowej kolekcji birthday colours, sam lakier nazywa się "cupcake addicted" według mnie ta nazwa idealnie do niego pasuje. Na to wybrałam kokardkę z arkusza HBJY056 oraz napis sweet z arkusza HBJY050. Całośc wygląda na prawdę słodko :)




Kod rabatowy :
IZAK31



Jak wam się podoba takie połączenie? Co sądzicie o napisach na paznokciach? Lubicie naklejki do paznokci?

12 komentarzy:

  1. No świetny efekt... Również je wypróbuje:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęco i delikatnie - taki efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdobienie, pełne uroku :)) podobają mi się takie małe, delikatne napisy a żeby wykonać je samodzielnie to rzeczywiście trzeba trochę się przyłożyć.. :D dlatego takie naklejki to świetna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda :-) a takie naklejki z napisami to świetna sprawa i mnóstwo pomysłów na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny manicure ci wyszedł, naprawdę coś pięknego! naklejki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie. Dla mnie naklejki to idealne rozwiązanie, bo zupełnie nie mam wprawy w operowaniu pędzelkiem. Podoba mi się lakier, który użyłaś jako bazy. Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny manicure wyczarowałaś. Naklejki to spore ułatwienie :) ja zawsze męczę się z ręcznymi napisami..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to swietnie, ja zazwyczaj sama pisze ale ciężko właśnie żeby wyszło równo ;-)

    Dokładnie! Ja ostatnio uwielbiam biały i czarny na pazurkach wiec hybrydy to genialna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) jestem tu nowa i mam do Was pytanie:) gdzie mogę kupić takie naklejki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak jest napisane w poście, te konkretne jak i wiele innych w internetownym sklepie Born Pretty Store. Można również poszukać na allegro ale nie wiem czy mają z napisami, kwiatowe mają na pewno :)

      Usuń
  10. ile płaciłaś za przesyłke ? :) i wysyłają do polski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka jest darmowa. Tak wysyłają do Polski, paczka idzie jakieś 2-4 tygodnie.

      Usuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.