sobota, 26 października 2013

Brzoskiwnia i kokardki.

W jednym z ostatnich postów pokazywałam wam brzoskwiniowy lakier firmy dor . Sam lakier wydał mi się goły zatem postanowiłam spróbować zrobić jakieś zdobienie. Zawsze strasznie podobały mi się zdobienia z motywem kokardek, postanowiłam zatem, że w końcu spróbuję. Nie robiłam ich na wszystkich paznokciach, gdyż mogłoby to przytłoczyć całość. Wydaję mi się, że na jednym paznokciu prezentowały się lepiej. Na namalowaną kokardkę przykleiłam srebrnego piega, który posłużył jako jej środek. Do malowania posłużyłam się cienkim pędzelkiem oraz czarną farbką akrylową. Na pewno nie są idealne ale cały czas dzielnie ćwiczę zdobienia.




Niestety nie był to łaskawy okres dla moich skórek ale kryzys już został zażegnany iż zdobienie jest jednym ze starszych. Paznokcie miałam już bardzo długie, ostatnio znów skróciłam je do długości z tego zdobienia, gdyż jakoś lepiej mi się funkcjonuje w takiej. Poza tym zauważyłam że dłuższe migdały, które miałam aż przez tydzień, strasznie wyszczuplają mi moją i tak już "chudą" dłoń, nie wyglądało to zbyt fajnie.

Jak wam się podoba taki manicure? Lubicie jako dodatki płaskie piegi? Może wcale nie lubicie dodatków w postaci piegów czy cyrkonii? Co sądzicie o tym zdobieniu?

8 komentarzy:

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.