niedziela, 13 października 2013

Golden Rose Holiday nr 63 : Cukrowo - lukrowo, a do tego serce piaskiem malowane.

Lakiery piaskowe są doskonale wszystkim znane. Ten odcień chodził za mną od dłuższego czasu, niestety nigdzie stacjonarnie go nie znalazłam. Sprzedawczyni obiecywała, że będzie nowa dostawa i może wtedy ale przez kolejny miesiąc nie doszedł. Kiedy zamawiałam naklejki wodne, znalazłam też lakiery piaskowe GR kiedy tylko go zobaczyłam bez większego zastanowienia dodałam do wirtualnego koszyka. Polubiłam się z lakierami piaskowymi, jednak nie noszę ich cały czas. Są dla mnie tzw odskocznią, lubię je raz na jakiś czas. W swojej kolekcji mam trzy te, które chciałam i na chwile obecną więcej nie potrzebuję. Może to dziwnie zabrzmi ale piaskowo jestem już zaspokojona.



W skrócie :
Firma : Golden Rose
Nazwa serii : Holiday
Odcień : nr 63
Pojemność : 11,3ml
Cena : 12-13zł
Dostępność : wysepki GR, osiedlowe drogerie
Krycie : 2-3 warstwy
Pędzelek : szeroki


Kiedy ujrzałam w sieci tego cukiereczka musiał być mój. Odcień delikatny, cukierkowy ale niebanalny, dodatkowo w słońcu widać jego delikatny schimmer. Faktura jak na piasek przystało chropowata, nie ma w nim brokatu to raczej efekt cukrowej posypki. Dosyć jasny dlatego do pełnego krycia potrzeba dwóch-trzech warstw. Lakier łatwo się aplikuje i schnie bardzo szybko. Trwałość bardzo dobra, zarówno z topem jak i bez niego. Zmywanie jest cięższe, niż w przypadku zwykłych lakierów ale też z drugiej strony łatwiejsze niż brokaty. Można mieć problem ze znalezieniem go stacjonarnie. Obecnie jest to mój piaskowy ulubieniec, już kilka razy gościł na moich paznokciach i jestem pewna, że zagości jeszcze nie raz.




 Tak piasek prezentuje się zalany warstwą topu. Jak widać na zdjęciu top podbija połysk, a schimmer jest bardziej widoczny :


Na koniec macie porównanie po lewej bez topu, a po prawej z :



Lubicie piaski? Wolicie wersje cukrowej posypki czy brokatowe? Macie może tego cukiereczka? Jesteście fankami lakierów GR?

12 komentarzy:

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.