środa, 30 października 2013

Flormar nr 431 - roziskrzone niebo?

Wspomniany flormar to lakier z serii błyskotek. Kolor niebieski przełamany jest mnóstwem drobinek, które połyskują zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym. Na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu, sama początkowo byłam przeciwna wszelkim mieniącym się lakierom. Jakoś nie lubiłam kiedy moje paznokcie rzucały się w oczy, wolałam neutralne kolory ale teraz lubię czasem pomalować czymś niecodziennym. Nawet moja babcia zwróciła uwagę na tego flomarowego cudaka i bardzo jej się spodobał ten efekt. Koniec tego gadania, przejdźmy do recenzji.


W skrócie :
Firma : Flormar
Odcień : nr 431
Pojemność : 11ml
Cena : około 6-7zł
Dostępność : osiedlowe drogerie, wysepki flomar
Krycie : 2-3 warstwy
Pędzelek : szeroki, długi


Odcień sam w sobie ma tyle uroku, że nie potrzeba mu żadnych dodatkowych zdobień. Tak jak pisałam wyżej, jest to odcień niebieski z mnóstwem niebiesko-srebrnych drobin, wręcz iskrzy w słońcu. To był mój pierwszy flormar, i nie ostatni. Jestem pozytywnie zaskoczona jakością. Lakier pięknie kryje po 2-3 warstwach, schnie szybko. Sam w sobie ma piękny połysk, na zdjęciach lakier bez topu. Przy zmywaniu napotykamy minimalny opór, niewiele większy niż w przypadku zwykłych lakierów. Cena nie jest wygórowana, trochę ciężej z dostępnością. Jednak kiedy już się znajdzie stoisko flormara ciężko od niego odejść z pustymi rękoma. Ten cudak przypadnie do gustu zwłaszcza osobom, które lubią nietypowe lakiery, raczej nie należy do kategorii na co dzień.






Co myślicie o takich cudakach? Znacie lakiery flormar? Co o nich sądzicie? Podoba się wam ten odcień?

16 komentarzy:

  1. flormar (zjadłaś literkę w tytule ;) ) zaskakuje mnie ostatnio i to bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tych lakierów:)
    Kolorek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. omijam takie kolory i wykończenie ale trzeba przyznać, że wygląda ten lakier pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor kompletnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że lakier ten wygląda bardzo oryginalnie na paznokciach. Chociaż na swoich dłoniach chyba wolę jednak mniej błysku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba zostanę uznana za cudaka. Byłam przy stoisku Flormara i nie znalazłam nic co by mi do gustu przypadło.
    Twój kolor też do mnie nie przemawia. A przecież ja lubię dziwne połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. odcień fajny, jednak a wole kolory bardziej stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku sobie myślę - nie, nie dla mnie, ale później oglądając kolejne zdjęcia stwierdziłam, że właściwie mogłabym się do niego przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny! dlaczego ja nigdzie nie mogę znaleźć takich fajnych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja spokojnie bym taki kolor nosiła na co dzień!:)Śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor :D. Kojarzy mi się z gwieździstym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.