piątek, 19 lipca 2013

Powrót do dzieciństwa : neonowy róż + myszka Miki

Chciałam tym razem jakieś żywe mani. Neonowych lakierów dawno nie używałam, a jakiś czasem temu zakupiłam sobie nowe. Najpierw wybrałam kolor, postawiłam na neonowy róż z GR. Później tak sobie myślałam co by tu do niego dodać, w końcu wymyśliłam. Padło na doskonale znaną wszystkim myszkę Miki – taki mały powrót do dzieciństwa. Uznałam, że chce trochę zwariowane mani i chyba taki efekt osiągnęłam. Koniec tego gadania zobaczcie same to tym razem zmalowałam.


Czego użyłam?


- Golden Rose Classics Charming nr 53
- Lakier Biały – dor French maniqure
- Lakier Czarny – dor nr 18
- Sonda – do kropek
- baza i top coat : nadal niezmiennie baza Sally Hansen i top coat KillyS


Oto efekt końcowy, najlepiej kolor oddaje zdjęcie pierwsze :





A na dworze prezentuję się tak (niestety aparat lekko przekłamał kolor) :




To mani na pewno przypadnie do gustu mojej małej chrześnicy. A wam jak się podoba?

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się spodobało :)

      Usuń
  2. śliczne! :D

    usuniesz weryfikacje obrazkową z komentarzy? proszę prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ok, już usunięte :)

      Usuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.