czwartek, 4 lipca 2013

Witam !

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga. Nie mogłam się zdecydować, jednak postanowiłam i oto on. Proszę o wyrozumiałość, nigdy wcześniej nie prowadziłam żadnego bloga. Jestem w tym temacie nowa. Jednakże chciałam mieć swój mały zakątek w tej ogromnej internetowej sieci, w którym mogłabym umieszczać wszystkie moje przemyślenia, zdobienia oraz wszystko co mnie interesuję. Zapewne na początku będzie ciężko i mogę pisać sama do siebie, ale mam nadzieję, iż z czasem się to wszystko zmieni i zainteresuję was swoimi postami. Jeśli chodzi  o tematykę bloga, to ciężko mi ją tak dokładnie określić, gdyż wszystko z czasem się może zmienić. Nie chciałabym was wprowadzać w błąd więc powiem o tematyce tylko tyle, iż wydaję mi się ,że każda znajdzie coś dla siebie. Pojawią się posty o kosmetykach, sporo o paznokciach ponieważ stawiam pierwsze kroki w amatorskich zdobieniach, o pielęgnacji i wiele innych. Jeśli chodzi o wstęp to by było na tyle. Już niedługo pojawi się pierwszy „normalny” post.

Pozdrawiam I.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.