wtorek, 9 lipca 2013

Recenzje cz. 1 : Żel do mycia twarzy Nivea pure effect ALL-IN-1

Tym razem, mam dla was recenzję produktu wszystkim dobrze znanej już marki. Jest to moja pierwsza ale nie ostatnia, która pojawi się na blogu. Zapraszam do lektury.




OD PRODUCENTA :

CZY TWOJA SKÓRA CIERPI Z POWODU NIEDOSKONAŁOŚCI?
Głębokie oczyszczanie jest pierwszym krokiem, by Twoja skóra była czysta i wolna od niedoskonałości.

DZIAŁANIE
NIVEA® PURE EFFECT ALL-IN-1 ŻEL-PEELING-MASKA działa natychmiast, dzięki swojej wielozadaniowej formule wzbogaconej aktywnym ekstraktem z magnolii:
ü  Głęboko oczyszczający kompleks usuwa zanieczyszczenia
ü  Peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów
ü  Produkt może być używany jako maska. Pozostawiony na kilka minut na twarzy, zapobiega błyszczeniu się skóry i matuje na długi czas
ü  Antybakteryjne właściwości pomagają zwalczać bakterie, powodujące powstawanie pryszczy
ü  Delikatna formuła, nie podrażnia skóry
Aktywny ekstrakt uzyskiwany jest z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych.
EFEKT: skóra jest głęboko oczyszczona i wyraźnie gładsza.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)



OPAKOWANIE :

Produkt jest zamknięty w raczej typowej dla żeli do mycia twarzy tubce, która stoi tak jakby „do góry nogami” o pojemności  150 ml . Jest to bardzo wygodne, gdyż kiedy produktu jest coraz mniej użytkownik nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku. Żel jest zużywany do samego końca. 
Jeśli chodzi o kolorystykę to jest to typowa dla Nivei szata biało-niebieska. Opakowanie jest wykonane estetycznie i miłe dla oka.



KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ :

Konsystencja produktu jest kremowa, nie jest lejąca. Produkt nie przelatuję nam między palcami. Koloru białego z malutkimi niebieskimi drobinkami, co wygląda jakby produkt był zielonkawy.
Jeśli chodzi o wydajność, to kosmetyk jest naprawdę wydajny. Potrzeba go niewiele aby umyć twarz. Mam go już jakiś miesiąc a on jeszcze jest. 



ZAPACH :

Jakiś jest, ale ciężko go określić, gdyż nic nie przypomina. Jest delikatny, Wyczuwalny jest tylko kiedy mamy produkt na twarzy, po opłukaniu wodą znika.


CENA/DOSTĘPNOŚĆ :

Około 14/15zł. Ja kupiłam go w promocji w Rossmannie za 9,99zł. Jest to produkt ogólnodostępny. Można go raczej wszędzie kupić, w każdej drogerii.


MOJA OPINIA :

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z żelami do mycia twarzy. Nie mam problematycznej cery, czasem coś się jej zdarzy, ale bardzo rzadko. Sięgnęłam po ten produkt gdyż właśnie około miesiąca temu na czole pojawiły mi się wyczuwalne pod palcami krostki. Na polskim rynku jest naprawdę masa produktów do mycia twarzy, sama nie wiedziałam na co się skusić, do zakupu akurat tego na pewno w dużej mierze przyczyniła się promocja, ale nie żałuję ! Do rzeczy. Ten produkt uratował mi to moje nieszczęsne czoło. Już po tygodniu była wyczuwalna różnica, a po dwóch problem krostek zniknął. Wiadomo, że do produktów typu 2 in 1 lub 3 in 1, ludzie podchodzą raczej z dystansem, gdyż zależy nam na pojedynczym ale dobrym działaniu,  a nie kilku beznadziejnych.
Jako żel do twarzy spisuję się świetnie, używałam go przez pierwsze dwa tygodnie rano i wieczorem, teraz różnie. Zapewne pomyślicie przecież to jest również peeling dlaczego tak często? Ten produkt jako peeling jest naprawdę strasznie delikatny, drobinki w nim zawarte są na malutkie i nakładając produkt  raczej czuję jakby robiła sobie masaż twarzy.
Zaraz po zmyciu fajnie matowi skórę, efekt ten utrzymuję się jakiś czas. Jednakże wiadomo, że przy aktualnych upałach nie jest to długotrwałe i mało, który produkt sobie z tym radzi na dłuższą metę.
Ostatnie jego zastosowanie czyli jako maska. Hmm tutaj nie widzę jakiś spektakularnych efektów, stosuję go podczas kąpieli na początku nakładam na twarz i na koniec kąpieli spłukuję. Wtedy czuję się jakbym użyła go jako żel, tyle, że troszkę trudniej go zmyć bo produkt jak na maskę przystało zaczyna zasychać na twarzy.  


PODSUMOWUJĄC :

Produkt naprawdę świetny. Zapewne kupię ponownie, tylko nie wiem czy od razu po skończeniu tej tubki, gdyż chciałabym spróbować również innych żeli do twarzy.
Odwołam się jeszcze na koniec do zadań produktów wspomnianych przez producenta :
- Głęboko oczyszczający kompleks usuwa zanieczyszczenia
TAK
- Peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów
TAK
- Produkt może być używany jako maska. Pozostawiony na kilka minut na twarzy, zapobiega błyszczeniu się skóry i matuje na długi czas
TAK i NIE -  zastosowanie go jako żel również matowi skórę.
- Antybakteryjne właściwości pomagają zwalczać bakterie, powodujące powstawanie pryszczy
NIE WIEM – jak już wcześniej wspomniałam moja cera nie jest problematyczną więc ciężko mi odpowiedzieć czy zapobiega pryszczom.
- Delikatna formuła, nie podrażnia skóry
TAK


Używałyście? Jakie macie wrażenia? Równie pozytywne jak moje?

Gorąco zapraszam do dołączenia do obserwatorów mojego bloga, zapewne ciężko wam podjąć decyzję bo nikt jeszcze nie dołączył. Ale to właśnie Ty  możesz być pierwszy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.