wtorek, 16 lipca 2013

Pierwsze podejście do galaxy nails.

Motyw galaxy od dłuższego już czasu towarzyszy nam przede wszystkim w modzie, pojawiły się legginsy, bluzy, bluzki z tym motywem i wiele innych rzeczy, również zdobienia paznokci. Motyw na ubraniach jakoś mnie nie urzekł natomiast na paznokciach strasznie mi się spodobał. Tak sobie przeglądając zdjęcia w sieci postanowiłam sobie zrobić galaxy nails. Forma wzoru jest absolutnie dowolna, nie panują tu żadne reguły. Można puścić wodze fantazji i wyczarować swój własny kosmiczny wzór. Dodatkowo jest to naprawdę proste. Wystarczy znaleźć kawałeczek gąbki, może to być taka od podkładu, bądź zwykła do naczyń (oczywiście obie powinny być czyste). 
Niebawem dotrze do mnie paczka, którą ostatnio zamawiałam m.in. w palec do ćwiczenia zdobień, wtedy postaram się wam wrzucić tutorial, mojego wydania galaxy nails.

Czego potrzebujemy?
- Gąbeczka -Dobrze jest ją zmoczyć, wtedy nie pije lakieru w takich ilościach co sucha.
- Ciemnego lakieru podkładowego
- Lakiery do zdobienia
- Sonda do kropek, jeśli nie mamy sondy możemy się posłużyć wsuwką, główką od szpilki.

W moim zdobieniu użyłam :




- Lakier podkładowy : dor nail colour - czarny,
- Lakiery, którymi wykonałam wzór : dor french manicure, flomar nr 431, Just In Ingrid nr 353
- Baza i top coat, o tym jakich używam wspominałam już we wcześniejszych postach.
- Gąbeczka do podkładu, w tym przypadku ja posłużyłam się również pędzelkiem do cieni.
- Sonda do kropek.



Oto efekt końcowy :








Podobają się wam galaxy nails?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.