czwartek, 4 lipca 2013

Marmurkowo-kwiatowe mani.

Jakiś czas temu, zajęłam się amatorskim zdobieniem paznokci. W pierwszym „normalnym” poście chciałabym wam pokazać moje marmurkowe mani, które wykonałam w tamtym tygodniu. Zdobienie tzw. „marmurek” stało się ostatnio dosyć popularne, oczywiście musiałam spróbować zrobić je sama. Jest to naprawdę proste. Mam nadzieję że efekt końcowy się wam podoba.

Do wykonania użyłam :
- Jako baza : Sally Hansen Double Duty
- Przy marmurku :
* lakier podkładowy – pastelowa cytrynka Delia No.1 nr 81
* Na wierzch – koral Ingrid estetic nr 17
- Na serdecznym i kciuku sam koral Ingrid estetic
- Top coat : preparat nabłyszczający z KillyS
- Złote sześciokąty jako środek kwiatów.





Teraz instrukcja krok po kroku jak zrobić taki marmurek :

Krok 1 :
Odtłuszczone paznokcie malujemy bazą.

Krok 2 :
Po wyschnięciu bazy, malujemy lakierem podkładowym, ja musiałam pomalować dwa razy, ale to wszystko jest uzależnione od krycia lakieru. Czekamy aż wyschną.

Krok 3 :
Potrzebujemy kawałek folii, ja wzięłam odcięłam kawałek reklamówki, następnie gnieciemy tą folię.

Krok 4 :
Kiedy mamy już przygotowaną folię, malujemy paznokcia innym kolorem niż lakier podkładowy, ważne aby był ciemniejszy wtedy otrzymamy ładny efekt. Robimy tak z każdym paznokciem po kolei. Jeśli pomalujemy je naraz lakier wyschnie i nie uda się nam zrobić „marmurku”

Krok 5 :
Kiedy pomalowałyśmy już paznokieć delikatnie przykładamy do niego folię i tak kilka razy, aż uzyskamy zadowalający nas efekt.

Jeśli chodzi o kwiaty to po prostu cztery duże kropy zrobione sondą, a w środek umieszczony złoty sześciokąt. Jeżeli nie macie sondy możecie po prostu użyć wsuwki, bądź główki od szpilki.
Mam nadzieję, że zdobienie się wam podoba, mani trzymało się  prawie cały tydzień.

A oto efekt końcowy : 







1 komentarz:

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.