środa, 17 lipca 2013

Biedronkowy zmywacz do paznokci – BeBauty

Będąc kiedyś w biedronce przy okazji zakupów natknęłam się na zmywacze do paznokci, mój obecny akurat się kończył. Zachęciło mnie przede wszystkim opakowanie z pompką. Mamy go wyboru dwa rodzaje - zielony (z olejem kokosowym) i różowy (z lanoliną). Ja dla siebie wybrałam zielony.


OD PRODUCENTA :

Natłuszczająco – ochronny : Bezacetonowy zmywacz do paznokci naturalnych i sztucznych. Łatwo i skutecznie usuwa lakier nie rozmazując go. Nie wysusza i nie odbarwia płytki paznokciowej. Natłuszcza i chroni skórę wokół paznokcia przed wysuszeniem. Pozostawia płytkę paznokciową lekko odtłuszczoną, przygotowując ją pod zabieg manicure. Innowacyjna i poręczna pompka umożliwia precyzyjne odmierzenie dozy zmywacza.

Olej kokosowy – naturalny olej roślinny bogaty w sole mineralne o działaniu natłuszczającym i regenerującym. Przynosi ulgę przesuszonej i podrażnionej skórze.

Gliceryna – składnik pochodzenia roślinnego o długotrwałym działaniu nawilżającym. Skutecznie przenika go głębszych warstw naskórka i płytki paznokciowej zapobiegając utracie wody.


OPAKOWANIE :

Zmywacz jest koloru zielonego, zamknięty w plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Ogromny plus dla niego za pompkę. Nakładanie produktu jest bardzo wygodne i szybkie, wystarczy przyłożyć wacik do dozownika nacisnąć i już mamy zmywacz na waciku. Nie musimy się obawiać rozwalenia sobie mani. Niestety pompka ma też mały minus, czasem zmywacz tryska/wyskakuję raz chlapnął mi laptopa. Musimy jej używać uważnie i delikatnie wtedy nie ma tego problemu.




KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ :

Konsystencja, no jak każdy zmywacz – wodnista. Jeśli chodzi o wydajność to w sumie używam go już jakieś dwa miesiące więc wydaję mi się, że jest wydajny.


ZAPACH :

Jak na zmywacz dosyć ładnie pachnie. Zapach jest słodkawy ciężko go dokładnie określić.


CENA/DOSTĘPNOŚĆ :

Kosztuję ok 6 zł, trochę dużo jak na zmywacz do paznokci ale to pewnie za sprawą pompki. Znajdziemy go w każdej biedronce.


MOJA OPINIA :

Zmywacz jest bardzo dobry. Radzi sobie z lakierami, nawet z tymi piaskowymi także jak najbardziej na plus. Pompka to fajna sprawa, tylko trzeba się nauczyć nią posługiwać, aby nic sobie nie zachlapać. Nie wyrządził moim paznokciom żadnej szkody, nadal są w bardzo dobrym stanie. Nie spowodował rozdwojeń, osłabienia. Nie wysusza paznokci ani skórek. Nie śmierdzi tak jak niektóre zmywacze, zapach nie jest również uciążliwy. Podsumowując jest to bardzo dobry produkt.

Zapewne jeszcze do niego wrócę ale teraz chcę wypróbować wychwalany zmywacz isany, aby mieć porównanie, który z nich lepiej się u mnie sprawdza. Wtedy również na pewno napisze dla was porównanie obu zmywaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.