piątek, 7 marca 2014

Matowe złotko - top coat od wibo nr 1

Ten top coat chodził za mną od momentu jak tylko pojawił się w Rossmannie. Jednak jakoś tak zwlekałam z jego zakupem, mając nadzieje na jakieś promocje. Oczywiście dobrze zrobiłam, odczekałam jakieś trzy tygodnie i akurat pojawiła się promocja -40%. Wtedy złotko było moje, nie mogłam się dłużej przed nim bronić ! Na razie testowałam go na ciemnych kolorze, ale równie pięknie będzie wyglądać również na jasnych odcieniach. Dodaje całemu manicure elegancji, dodatkowo ten matowy efekt sprawia, że całość wygląda ciekawie. Jeśli nie podoba się wam matowe wykończenie, można to zmienić ! Wystarczy całość pociągnąć top coatem, którego używacie, wtedy złotko dostaje połysku i sama nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba :) Jakiś czas temu udało mi się w rozdaniu wygrać pozostałe dwa glittery z tej serii biały oraz fioletowy. Także na pewno pokaże wam przy okazji recenzji któregoś wersję w macie i połysku. Dzisiaj dla was mam tylko matt, mam nadzieję, że mi wybaczycie ;) Jako lakier podkładowy użyłam lakieru rimmel 850 "aye, aye sailor", recenzja w tym poście .



W skrócie :
Firma : Wibo
Nazwa serii : WOW effect matte glitters
Odcień : złoto nr 1
Pojemność : 8,5ml
Cena :
Dostępność : drogerie Rossmann
Pędzelek : cienki, długi


Jak sami widzicie ten top to piękne płynne złotko zamknięte w buteleczce ! Top jest raczej rzadki, ma w sobie mnóstwo złotych flakesów, nie ma problemu z nabraniem ich na pędzelek. Na zdjęciach prezentuje się jedna warstwa, jedynie na serdecznym palcu nałożyłam drugą warstwę aby pokazać porównanie. Tak jak obiecuje producent wykończenie jest matowe ale już pisałam wyżej, można to zmienić. Jeśli lubicie połysk wystarczy nałożyć wasz ulubiony top na koniec. Czas schnięcia jest szybki, nawet z dwoma warstwami. Jeśli chodzi o zmywanie napotykamy delikatny opór ale mniejszy niż w przypadku piasków.


Na serdecznym dwie warstwy topu, a na środkowym jedna. Różnica jest dostrzegalna :)


Tak prezentuje się na ciemnej bazie, użyty lakier bazowy to rimmel ...







Znacie tą serie topów? Lubicie takie połączenia? Preferujecie mat czy połysk?

27 komentarzy:

  1. Mam go i często jesienią malowałam nim pazurki. Dobrze, że mi o nim przypomniałaś;)
    Pięknie się prezentuje na tej czarnej bazie. Ja uwielbiałam go na bordo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzy świetny duet z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na czerni mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  4. daje całkiem fajne wykończenie :)
    a mam pytanko, to są Twoje własne paznokcie czy tipsy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) moje się łamią na potęgę.. nawet połowy długości Twoich nie mogę zapuścić, bo mi się płytka zaczyna rozwarstwiać.. a te Twoje są piękne :)

      Usuń
    2. Wcierasz może oliwkę w paznokcie? Jeśli nie to polecam, dzięki niej właśnie udało mi się zapuścić paznokcie i już nie pamiętam kiedy miałam rozdwojone paznokcie :) Na porost najlepszy olejek rycynowy ale lepiej nie stosować go solo tylko połączyć np z oliwką BDFM czy zwykłym niebieskim BD. Przelać do jakiejś buteleczki i smarować na noc ;)

      Usuń
  5. Daje bardzo fajny efekt. Ostatnio zastanawiałam się nad fioletowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brokat w macie? Ciekawa propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenie tego topu z czarną bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wygląda. :) Przyglądałam się mu dopiero w Rossmannie, ale ostatecznie go nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i uwielbiam ! Niesamowity efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie współgra z czarnym lakierem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten lakier :) ładnie się prezentuje na czarnym :P i pierścionek również śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie wygląda na tej czerni ;) Ja mam z tej serii biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie to wygląda :) Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba dłużej nie mogę zwlekać z jego kupnem... zbyt boski jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście nie używam złota... nigdzie ale efekt śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądają razem w duecie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twoich paznokciach mi się podoba, ale u mnie tak pięknie się nie prezentuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam wersję fioletową :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Na czerni wygląda rewelacyjnie ;) Ciekawe jak połączenia z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie złotko to chyba do wszystkiego pasuje :) Cudne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba to zestawienie! Takie.. wieczorowe? :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.