środa, 26 marca 2014

Karuzela perełek z Born Pretty Store.

Jak już kiedyś wam pisałam miałam okazję robić zakupy na stronie Born Pretty Store. Skusiłam się wtedy również na karuzelę z perełkami. Widziałam kilkukrotnie w sieci zdobienia z użyciem perełek i uznałam, że koniecznie muszę je mieć ! Na stronie dostępne są różne rozmiary, zdecydowałam się na najmniejsze i w sumie nie żałuję gdyż prezentują się idealnie na mojej dość małej płytce :)


Nie mam pojęcia ile w karuzeli jest perełek, nawet nie próbowałabym ich liczyć :d Jak widzicie na zdjęciu jest ich mnóstwo, wystarczą nam na dłuższy czas. Na stronie dostępne są cztery różne rozmiary : 1,5 mm, 2 mm, 3 mm , 4 mm. W tym  poście piszę o rozmiarze 1,5 mm, które kosztują 2,99$. Wraz z rozmiarem wzrasta również cena, warto o tym wspomnieć. Podczas zakupu możliwa jest również opcja wyboru karuzeli ze wszystkimi czterema rozmiarami tylko wtedy cena również wzrasta. Nie są to typowe perły, gdyż z jednej strony są płaskie, nie tak jak w przypadku np kawioru. Dzięki czemu świetnie przylegają do płytki, swoim mani z perełkami cieszyłam się prawie tydzień. Przyklejałam je na zwykły top i później znów pokryłam warstwą topu. Co najlepsze podczas zmywania nawet piasek zszedł sprawnie, a perełki nadal zostały ! Musiałam im pomóc zejść ale nie naruszyły mi paznokcia :)

Dla uzmysłowienia wam rozmiaru, pokazuję porównanie ze zwykłym tzw. kawiorem :)


Zainteresowanych odsyłam bezpośrednio do strony sklepu z bohaterką dzisiejszego postu -> KLIK ! Warto wspomnieć, że przesyłka jest darmowa ! Czas dostawy to około dwa tygodnie. Produkty przychodzą w nienaruszonym stanie :)







Jak wam się podoba takie zestawienie? Co sądzicie o takich perełkach na paznokciach? Lubicie ozdabiać manicure?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam perły, więc taki mani jest jak najbardziej w moim guście :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne - jestem zauroczona tymi perełkami :D Wspaniale je wykorzystałaś w swoim mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w życiu przesyłka z BPS nie przyszła mi w 2 tygodnie :D a chciałabym żeby teraz tak było, bo mają mi 3 przesyłki przyjść ^^
    ale cudowne te perełki, rozmiar idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urovcze te perelki :) Sliczny efekcik, ja na swoje czekam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te perełki!! Podoba mi się jak je wykorzystałaś :) a jest karuzelka z kilkoma rozmiarami naraz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają na paznokciach, jednak ja nie mam cierpliwośći do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak pisałam wyżej, jest karuzela z różnymi rozmiarami ale jej cena wzrasta, jeśli wejdziesz w link który podałam pod zdjęciem z porównanie perełek i kawioru, znajdziesz się na stronie bps z ową karuzelą, tam możesz zobaczyć sobie jak prezentują się poszczególne rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądają, ale znając mnie mając je na paznokciach połowę bym pogubiła po jednym dniu.

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.