piątek, 14 marca 2014

Coral Prosilk efekt piasku S06 : zacny piaseczek !

Pewnego razu będąc w mniejszym lewiatanie zerknęłam na dział kosmetyczny. Jak to ja od razu zaczęłam szperać w lakierach. Moją uwagę przyciągnęły lakiery Coral, zwłaszcza seria piaskowa. Dostępnych było kilka kolorów, oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie kupiła i wypróbowała ! Zwłaszcza, że cena była zachęcająca około 5zł. Wybrałam zatem ciemny fiolet z różowymi drobinami, które na pierwszy rzut oka często są niezauważalne !


W skrócie :
Firma : Coral Prosilk
Odcień : S06
Kolor : Ciemny fiolet z różowymi drobinkami
Pojemność : 11ml
Cena : 4,50 - 5zł
Dostępność : mniejsze drogerie i lewiatany
Pędzelek : cienki, długi


Jakoś nie mogłam przejść obojętnie obok tych piasków, zwłaszcza ze względu na cenę. Zakupu nie żałuję ! Jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona jakością. Lakiery mają piękną, równomierną piaskową fakturę, coś jak piaski GR Holiday. Jeśli chodzi o mój egzemplarz, ciemny fiolet z różowymi połyskującymi drobinami, które przy słabym świetle są raczej niezauważalne. Idealne krycie osiągniemy po dwóch warstwach. Sama emalia schnie szybko i wygląda efektownie. Kolejnym plusem jest cena, niecałe 5 zł za 11 ml lakieru ! Trwałość także całkiem przyzwoita, po kilku dniach pojawiły się lekko starte końcówki. Jedynym minusem może być słaba dostępność. Podsumowując jest to świetny produkt, firma wykonała kawał dobrej roboty. Efekt piasku dorównuje lakierom z wyższej półki cenowej ! To takie piaski na każdą kieszeń ! :)









Znacie lakiery firmy Coral Prosilk? Widziałyście już te piaski? Jak wam się podoba odcień S06? Lubicie piaski czy wam się przejadły? :)

21 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ta firma ma w swojej ofercie piaski. Wybrałaś piękny odcień, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam parę lakierów Delii, ale piaskowego żadnego, nigdzie nie potrafię ich namierzyć, świetny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda na paznokciach, nie wiedziałam że ta firma ma w swojej ofercie piaski. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piasek ma piękny odcień! Jednak patrząc jak się namęczyłam z zielonym chyba bym się ponownie nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam żadnych trudności w malowaniu. Sprawdziłam ponownie swój pędzelek i jest ścięty równiutko, na zdjęciach w poście paznokcie bez żadnego dodatkowego czyszczenia :) Może trafił Ci się taki egzemplarz? :)

      Usuń
  5. Jaki piękny! Nie wiedziałam, że Delia ma piaski!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam piaski, bardzo fajny kolor, szkoda, że taki mało wiosenny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z archiwalnych zdobień, ostatnio pisałam, że właśnie chciałabym pokazać kilka starszych. Chcąc w końcu zacząć pokazywać bardziej wiosenne stylizacje :)

      Usuń
  7. Rewelacyjny efekt noo i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś odwiedziłąm dwie SuperPharmy w poszukiwaniu tych piasków bo wiem, że standardowe lakiery mają. Niestety nigdzie nie znalazłam piasków:/ Będę szukać wytrwale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie w SP też ich nie widziałam, swój kupiłam w takim małym lewiatanie na wsi. Było ich sporo, poza tym : zielony, czerwony, kobaltowy oraz czarny z kolorowym brokatem :)

      Usuń
  9. Nie mam jeszcze piasków w takim odcieniu, ale muszę przyznać, że jest cudowny ;) Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląda ale też piekny kształt paznokcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham pisaki :D i chyba mam pecha bo jakoś na takie śliczności trafić nie mogę :( Dzisiaj też byłam w SP i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, uwielbiam piaski :) Nie znam tej firmy, ale skoro piszesz, że jest w lewiatanach to muszę sprawdzić czy jest w moim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie sie prezentuje, musze sobie dokupić jakiś piasek bo mam tylko czerwony z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam nigdzie u mnie tych lakierów, a szkoda, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo 'ciężko' XDja bym go pewnie zdrapywała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt wow. Piekna faktura i do tego cudowny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukałam piasków od Corala i jakoś nie mogę na nie trafić, a szkoda bo ten wygląda rewelacyjnie i do tego cenowo nie powala :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.