niedziela, 2 marca 2014

Hean City Fashion nr 186 "Raspberry Tea" : cudowna malinka

Ostatnio zaczęłam poszukiwać nowej bazy, chciałam zrobić paznokciom przerwę od eveline diamentowej. Polecono mi bazowy utwardzacz diamentowy od hean, jako że nigdzie stacjonarnie nie widziałam ich produktów, musiałam zrobić zamówienie online. Jak to przy zamówieniach internetowych bywa.. nie opłaca się przecież zamówić jednej rzeczy skoro i tak płacimy za przesyłkę :d Dlatego też poza bazą skusiłam się na dwa lakiery z serii City Fashion z kolekcji jesienno - zimowej. Dzisiaj mam dla was recenzję jednego z nich : nr 186 "Raspberry Tea" . Swoją drogą uwielbiam malinową herbatkę i to nie tylko w okresie jesienno - zimowym. Tak też będzie z tym lakierem, z powodzeniem będę go używać przez cały rok ! :)


W skrócie : 
Firma : Hean
Nazwa serii : City Fashion
Odcień : nr 186 "Raspberry Tea"
Kolor : malinowy
Pojemność : 12ml
Cena : 8,99 zł
Dostępność : Sklep Hean
Krycie : 2 warstwy
Pędzelek : szeroki, długi, prosto ścięty


Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami hean. Szczerze mówiąc żałuję, że ma niewiedza trwała tyle czasu ! Zarówno baza jak i lakiery są cudowne ale o bazie innym razem :) Lakier numer 186 to cudowna malina ! Ma kremową formułę, bez żadnych drobinek. Perfekcyjne krycie osiągniemy po dwóch warstwach. Aplikacja jest wręcz bajeczna dzięki szerokiemu, dobrze wyprofilowanemu pędzelkowi. Czas schnięcia jest przeciętny. Jak widać na zdjęciach lakier pomimo braku topu ma nienaganny połysk. Co do trwałości również jestem pod wrażeniem mani nosiłam prawie tydzień, zero odprysków jedynie lekko przytarte końcówki. Podczas zmywania nie napotykamy żadnych problemów, nie farbuje płytki ani skórek. Kolejnym plusem jest cena i pojemność, 8,99zł za 12 ml to na prawdę nie jest dużo ! Dodatkowo czasem pojawiają się promocje :) Podsumowując jestem na tak ! Na pewno nie było to moje ostatnie zamówienie !


Czas na zdjęcia ! Na serdecznym paznokciu srebrny Lovely Snow Dust aby nie było zbyt malinowo :)








Znacie produkty hean? Miałyście styczność z ich lakierami? Lubicie takie odcienie? Jak wam się podoba połączenie maliny ze srebrem?

25 komentarzy:

  1. piękna malina! dostępne są również w drogeriach Laboo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zajrzeć! :)

      Usuń
    2. Niestety u mnie w Laboo ich nie widziałam, a szkoda gdyż lakiery są świetne ! Pozostaje mi jedynie robić zamówienia online :)

      Usuń
  2. mniaaam sliczna na malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, świetnie komponuje się z tym lakierem z od Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna malinka i fajnie komponuje się z tym srebrnym piaskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny róż i fajne zestawienie, często po podobne sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne lakiery w swojej kolekcji - dziękuję za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o hean mam od nich paletę cieni i też jestem bardzo zadowolona z niej :) A kolorek lakieru - PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie cudowna ta malinka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny kolor! Fajnie, że połączyłaś go ze srebrnym piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuudooowny kolor:)Kocham takie cacuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor i jeszcze ta cena rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna malinka, podoba mi się połączenie jej ze srebrem :) masz piękne migdałki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wygląda ta malinka w zestawieniu z srebrem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. żałuję że nie kupiłam srebrnego snow dusta... :(

    ale śliczny róż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam, go nie kupować, nigdzie ich nie widziałam. Jednak tydzień temu w mniejszym rossmannie na uboczu była cała limitka ! Zatem warto zaglądać do tych mniejszych sklepów :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne połączenie :) ja lubię lakiery Hean, mają ciekawą kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor :) Świetnie pasuje do tego srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne mani :) świetnie się ze sobą łączą te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry!
    Dziękuję za miłą recenzję, jeśli mogę, to pozwolę sobie wrzucić ją na nasz fanpage :)
    https://www.facebook.com/heankosmetyki

    pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była sama przyjemność napisać o takiej perełce :)
      Można, zaraz zajrzę na wasz fanpage :)

      Usuń
  19. Świetny kolorek :) Malinka ze srebrem jak najbardziej psuje do siebie :D Uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.