czwartek, 13 marca 2014

Konkursowy manicure

Na pewno sporo osób czytało o urodzinowym konkursie u B. for beautiful Nails organizowanym wraz z Promoto- promoto. Co prawda moim zdobieniom brakuje wiele do ideału ale postanowiłam spróbować zmalować coś dla B. W konkursie początkowo były dwie kategorie : zmalowanie życzeń na paznokciach dla B, zmalowanie tego co kojarzy się z jej blogiem, niedawno doszła kolejna kategoria - słowne życzenia. Czytając post w głowie od razu zaczęły mi się kłębić pomysły co prawda arcydziełem nie były ale liczą się szczere chęci. Postawiłam na nietypowe połączenia kolorów i motywów w końcu Ania jest nietypową zwariowaną osóbką :) Na początku pokażę wam moją pracę a na końcu dodam krótki opis :) Do zdobienia użyłam : Lovely Snow Dust nr  , Wibo express growth nr 18, Lemax (neon brak numerku), Safari (czerwień, także bez numerku), srebrne heksy, stempel przyda się również cienki pędzelek do litery i serca.
Ogólnie to nazbierało mi się trochę paznokciowych zdjęć więc was pomęczę przez kilka postów, chciałabym pokazać wam te najstarsze aby móc kolejne ujawniać nowe zdobienia, które coraz bardziej mi się podobają :)





Jak już wyżej wspomniałam postawiłam na nietypowe połączenie kolorów. Zacznę od małego palca, postawiłam na granat i srebrny piaskowy "grawer" który jest godny królowej zdobnictwa. Zmalowałam literę B, która od razu kojarzy się z jej blogiem a do tego dwa symboliczne serca z miłości do lakierów. NA serdecznym postawiłam na srebro (również piasek Lovely Snow Dust) ponieważ paznokciowa pasja jest bezcenna, a zdobienia które pojawiają się na jej blogu są eleganckie i dopracowane w każdym detalu. Całość zawsze jest perfekcyjna i bez skazy jak srebro. Na pewno nasuwa się wam pytanie skąd się wziął tam ten neon? No właśnie, bloga Ani podczytuję już od dłuższego czasu. Powiedzmy, że poniekąd ją poznałam. Blog to osoba go prowadząca, Ania wydaje się być pozytywnie zakręconą ciepłą osobą, dlatego postawiłam na żółty neon i motyw serca ponieważ robi to co kocha ! Wskazujący, no musiał się pojawić element stemplowy ! Stemple to jej znak rozpoznawczy, granat ponieważ kocha zimę i nieudolne stempelkowe płatki śniegu z odrobiną srebrnych heksów. Moja praca była raczej symboliczna, niektóre dziewczyny potworzyły dzieła sztuki z podobiznami B. Jeśli jeszcze ich nie widziałyście koniecznie zajrzyjcie na jej bloga ! Wzięłam również udział w kategorii słownych życzeń i udało mi się wygrać bon o wartości 30zł! Zamówienie już zrobione, na pewno pokażę wam moje paznokciowe łupy ! :)


Jak wam się podoba całość? Brałyście udział w tym konkursie? Co sądzicie o tego typu konkursach?

6 komentarzy:

  1. Pieknie to opisalas! :) Sliczne, Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, fajny mix zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie brałam nigdy udziału ;)
    ale projekt bardzo fajny !!!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki! Na pewno zostanę tu na dłużej. Uwaga!!! Ten blog uzależnia!!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło kochana ! :* Będę dążyć do tego abyś się u mnie nie nudziła :)

      Usuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.