niedziela, 23 marca 2014

Colour Alike #503 "O w bombkę"

Tej firmy chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem przygotowałam dla was wpis z ostatnim moim lakierem holo z zimowej edycji. Nazwa kojarząca się ze świętami bombki, choinka ale moim zdaniem można go używać przez cały rok. Zwłaszcza kiedy świeci słońce, wtedy wygląda obłędnie ! Co tu dużo mówić, czas na recenzję i trochę zdjęć :)



W skrócie :
Firma : Colour Alike
Odcień : #503 "O w bombkę"
Krycie : 1 warstwa
Pojemność : 8 ml
Cena : 10,99 zł
Dostępność : sklep colorowo
Pędzelek : cienki, długi


To już trzeci i ostatni mój lakier holo z zimowej serii colour alike. Czerwień na paznokciach zawsze wygląda pięknie, a holo czerwień to już całkiem obłęd ! W sumie to co tu dużo gadać, wszystko zostało powiedziane przy okazji poprzednich wpisów na temat tych holo. Jednak dla tych, którzy tu trafili przypadkiem chętnie powtórzę :) Pędzelek cienki ale nie ma to znaczenia podczas aplikacji. Krycie zaskakujące, wystarczy jedna warstwa ! Czas schnięcia również wręcz błyskawiczny, bez względu na to czy nałożymy jedna czy dwie warstwy. Efekt holo w słońcu robi wrażenie, o czym zaraz się przekonacie. Co prawda na zdjęciach nie jest on idealnie uwieczniony ale coś widać :)










Jak wam się podoba taka odsłona czerwieni? Co sądzicie o efekcie holo? Lubicie takie błyskotki? Macie już swoje pierwsze lakiery Colour Alike? Możecie jakieś polecić? :)

18 komentarzy:

  1. ja dzisiaj Bamberką pomalowałam paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go już wcześniej i zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia :) Piękny kolor i świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie, a kolor bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor, efekt holo i nazwa są absolutnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jestem choraaaa - doskonały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, holo mnie trochę rozczarowało :x

    Alutka, zmigdalisz trochę paznokcie? wolałam bardziej ostre czubeczki u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych zimowych efekt holo najbardziej podoba mi się w "ja pierniczę" :)
      Co do kształtu szczerze mówiąc już sama nie wiem co z nimi robić, muszę do was w końcu zajrzeć i zrobić z nimi porządek. Aktualnie są odrobinę skrócone ale jak odrosną to się od razu melduję :)

      Usuń
  8. jestem zakochana w tych lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co ładniejsze, kształt Twoich paznokci czy koor lakieru! Obie rzeczy cudne! :) Nigdy nie udałoby mi się zadbać i mieć tak długie i piękne paznokcie. Kolor ładny, chociaż troszke nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten lakier! :D Podziwiam też długość paznokci, bo moje są aktualnie ścięte na pałkę :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość, że kolor lakieru robi wrażenie to kształt i długość paznokci są perfekcyjne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny efekt i twoje pazurki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W słońcu wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.