piątek, 21 marca 2014

Wiosno na stałe przybywaj ! Manicure w iście wiosennych kolorach.

Nie wiem jak wy ale ja zawsze wyczekuję wiosny w momencie rozpoczęcia się zimy ! Nienawidzę, szaro - burej pogody, śniegu ani mrozów. Po prostu jestem zmarzluchem, uwielbiam kiedy świeci słońce, nie martwię o czapkę, o to czy się przeziębię. Nawet jakoś poranne wstawanie idzie mi o wiele sprawniej, wcześniej jest widno dzień trwa dłużej. Żyć nie umierać po prostu ! :) Idąc za tym moim pozytywnym nastrojem postanowiłam zmalować wiosenny manicure. Przyznaję, że to mani chyba najbardziej mi się podobało ze wszystkich jakie do tej pory zrobiłam. Często na nie zerkałam, a i wśród innych osób nie zostało niezauważone :)


Jakiś czas temu upolowałam lakier Golden Rose Rich Color nr 36, piękna niebanalna zieleń, do tego dołączyłam białe paski i brzoskwiniowo - czerwone róże. Połączenie kolorystyczne na pewno jest nietypowe ale o dziwo wszystko fajnie się ze sobą zgrało tworząc całkiem przyjemną dla oka całość :)







Niestety paznokcie mam aktualnie skrócone, na jednym paznokciu poszedł mi przyrost :( Wolałam skrócić i podleczyć niż później płakać, że się pogłębiło. Na komputerze mam jeszcze trochę archiwalnych zdobień więc będziecie mieli o czym czytać :)


Jak wam się podoba taki manicure? Co sądzicie o takim zestawieniu kolorów? Lubicie żywe kolory? Podoba się wam motyw kwiatów na paznokciach?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie, podoba mi się bardzo :) Masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fajne :) Żywe, wiosenne i bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie, wiosennie, ale ja i zielenie na paznokciach to dwie rozne bajki.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili myślałam, że to taki blask na paznokciach. Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory, bardzo urocze mani ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności, energetyzujące kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mani :)
    Chyba najładniejszy, wiosenny który kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze! Szczególnie różyczki, wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przestanę się zachwycać tym mani, świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszczędzaj swoje śliczne pazurki żebyśmy mogły jeszcze długo oglądać cuda jakie na nich tworzysz :) Mani śliczne i bardzo starannie zrobione, no i kolory pięknie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous model and your nails are really pretty

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz pazurki, zazdroszczę :) i to co stworzyłaś na nich! Mistrzyni!!! zielony lakier golden rose- faaaajnyy!

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.