czwartek, 1 sierpnia 2013

Life nail lacquer nr 11 - czyli moja miłość od pierwszego wejrzenia

Będąc ostatnio w galerii, wstąpiłam do Super-Pharm oczywiście miałam wziąć tylko szampon do włosów. W drodze do kasy zobaczyłam serię lakierów life. Oczywiście podeszłam i przejrzałam ja na szybko, szczerze mówiąc dość przeciętna kolorystyka ale ale ! Rzuciła mi się w oczy jedna perełka, kto wie może gdybym tam dłużej postała, znalazłabym ich więcej ? Wracając do perełki, nie mogłam koło niej przejść obojętnie. O kim mowa? Przedstawiam wam cudowny fiolet nr 11. Co prawda nie zrobiłam nim całego mani, musiałam dodać też jasny akcent. Nie wiedziałam jakie zdobienie wybrać, padło na kropy, które zrobiłam oczywiście sondą.




Wracając do lakieru Life, kolor kameleon, w cieniu wygląda jak ciemny, głęboki fiolet. Jednak kiedy pada na niego jakiekolwiek światło zaczyna się mienić. Ciężko uchwycić jego piękno na zdjęciach, uwierzcie mi, bardzo się starałam.






Tak prezentuję się w cieniu : 


Na palcu wskazującym oraz serdecznym jest pastelowa cytrynka Delia nr 81, już się pojawił na blogu przy marmurkowym mani. Kropy wykonane fioletem, o którym właśnie mowa.

Teraz kilka słów na temat samego lakieru. 

PODSTAWOWE INFORMACJE :

Firma : Life Nail Lacquer
Odcień : nr 11
Cena : 5,99 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : 2 warstwy
Pędzelek : wąski


MOJA OPINIA :

Bardzo fajny lakier, po 2 warstwach nie ma mowy o prześwitach, ma bardzo dobre krycie. Pomimo, tego że pędzelek jest wąski, lakier łatwo się aplikuję, nie rozlewa się po bokach. Czas schnięcia jest dość szybki. Kolor to jak już wcześniej wspominałam typowy ciemny fiolet coś jak śliwka węgierka, z mieniącymi się drobinkami w odcieniu fuksji i pojedyncze niebieskie. Stał się moim ulubieńcem i na pewno jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach. 

Próbowałyście już lakierów Life? 

3 komentarze:

  1. oo, nie słyszałam o taki lakierach :) a ten jest piękny! szkoda że nie mam SP :[

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie i bardzo ciekawy lakier;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.