piątek, 23 sierpnia 2013

Błękit i kwiaty.

Ten manicure wykonałam jakoś po moim neonowym cieniowaniu, chciałam coś spokojniejszego. Postawiłam na moje ulubione odcienie błękitu. Jako podkład wybrałam lakier Safari HD 37. Kiedy już pomalowałam uznałam, że na paznokciach jest trochę nudno. Szybko chwyciłam sondę i zrobiłam kwiatki w niebieskim kolorze, z białym wypełnieniem. Może i nie jest idealnie, gdyż biały i nie miał dobrego krycia ale pomimo wszystko podobało mi się.

Użyłam :


A oto moje mani :





Jak wam się podoba taka kombinacja kolorów? 

7 komentarzy:

  1. Moje ulubione kolorki na paznokciach.Szczególnie ten z Safari bardzo mi się podoba.
    Fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej wpadł w oko.

      Bardzo fajne zdobienie :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyszło, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)Jestem za taką kombinacją kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.