sobota, 24 sierpnia 2013

Lakierowe nowości #1

Wczoraj wybrałam się z siostrą na zakupy, głównie jako "doradca". Oczywiście na doradzaniu się nie skończyło. W planach miałam zakup piaska z GR oraz bazy peel off z esence, oczywiście nie było ani jednego ani drugiego. Udało mi się natomiast dostać na małym stoisku dwa brokaty z Safari, wiem że część z was ma mieszane uczucia co do nich, ja je jednak lubię poza tym, to są brokaty więc nie ma co przepłacać, gdyż te są na prawdę fajne, mają mnóstwo drobinek. W drogerii zdecydowałam się na naklejki z essence. Aż wstyd się przyznać ale tylko raz w życiu używałam naklejek i to za czasów gimnazjum czyli dawno temu. Nie wiem czemu tak długo z nich nie korzystałam, przecież można stworzyć dzięki nim bardzo fajny manicure. Kiedy wracałyśmy na dworzec, z ciekawości wstąpiłyśmy do małego sklepiku z akcesoriami do włosów i lakierami. Tam znalazłam te piękne małe topy, wręcz objawienie. Niestety pani nie miała dużego wyboru dostępne było tylko sześć sztuk, wybrałam te cztery i podbiły moje serce od razu kiedy tylko je ujrzałam. Nie będę zbyt dużo się o nich rozpisywać, gdyż na pewno pojawi się niebawem post, z manicure, w którym właśnie użyłam jednego z nich. wtedy napiszę coś więcej. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, iż obawiałam się że będzie to bardzo wodnisty i kłopotliwy top jednak sprawdziłam to i byłam w ogromnym błędzie. Top jest gęsty i nabiera się mnóstwo drobinek. Teraz koniec tego gadania, czas na zdjęcia.









Spotkałyście się może z tymi topami? Często używacie naklejek przy zdobieniu paznokci?

4 komentarze:

  1. ciekawe nowości :) jeszcze nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te topy <3 nigdzie nie widziałam tych lakierów z ostatniego zdjęcia , bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Topy świetnie na tych zdjęciach wyglądają, niestety nigdzie ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.