sobota, 10 sierpnia 2013

mini Virtual : Cukierek ze złotym schimmerem.

Ostatnio było mani ze zdobieniem, a teraz będzie "gołe". Kolor na dzisiejszą pochmurną pogodę jak znalazł. Jakiś czas temu w drogerii Laboo znalazłam lakiery mini Virtual, zainteresowały mnie swoją gamą kolorystyczną, wielkością i oczywiście ceną. Chciałabym napisać co o nich sądzę. Zacznę od mojego faworyta, cukierkowy róż ze złotym schimmerem.



W skrócie :
Firma : mini Virtual
Odcień : niestety seria nie posiada numeracji
Cena : około 4 zł
Pojemność : 5 ml
Krycie : 2 warstwy
Pędzelek : krótki i wąski


Lakier ma dobrą konsystencję, wystarczy niewielka ilość aby rozprowadzić produkt po całym paznokciu. Aby uzyskać pełne krycie należy użyć dwóch warstw. Natomiast czas schnięcia jest dosyć szybki. 
Trwałość, tutaj jest trochę gorzej, nałożyłam specjalnie bez topu aby to sprawdzić, niestety już po 2 dniach na paznokciach miałam starte białe końcówki. Wydaję mi się, że wystarczy nałożyć porządny top i można się cieszyć mani na dłużej. Pomimo tego małego minusa, który z topem może zniknąć uwielbiam jego odcień i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę.

Tak się prezentuję na paznokciach :





Najlepiej kolor oddaje ostatni zdjęcie, które specjalnie jest niewyraźne aby chociaż trochę ukazać złoty schimmer. Na środkowym palcu pojawił się bąbel, niestety te wysokie temperatury nie służyły malowaniu paznokci.

Lubicie cukierkowy kolor? Wolicie go na ubraniach czy może paznokciach?

4 komentarze:

  1. śliczny kolorek! :) mam podobny lakier, też cukierkowy róż, ale nie maluję nim paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest bardzo ladny. :) Cena lakieru jest bardz przystepna.. :))
    Bede Cie obserwowac, masz fajne pomysly :) Jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale moze znajdziesz cos ciekawego.. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainteresowałam :)
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. ładny kolorek :)Zdecydowanie taki kolor wolę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.