piątek, 23 maja 2014

Lovely Matte Top Coat : perfekcyjny mat

Szczerze mówiąc matowe wykończenie nie jest moim ulubionym. Jednak wolę piękny połysk niczym gładka tafla wody ale jak wiecie kobiety zmienne są. Już jakiś czas temu pojawiły się na półkach lakiery o matowym wykończeniu. Jednak kupować specjalnie matowy kolorowy lakier byłoby bez sensu. Później do akcji wkroczyły matowe top coaty. W tej kategorii zdarzają się lepsze i gorsze przypadki. Kiedy naoglądałam się efektów po top coacie Lovely postanowiłam przy okazji promocji go kupić. Pierwsze testy zaliczył na lakierze Colour Alike "O w bombkę", chyba nie ma lepszego testu niż migoczące holo :)


W skrócie :
Firma : Lovely matte top coat
Dostępność : drogerie Rossmann
Pojemność : 8ml
Cena : 7,19zł


Top coat zamknięty jest w typoej dla lakierów lovely buteleczce. Jak widać ma mleczy kolor ale nie ma to wpływu na wcześniej nałożony lakier. Nie ściąga lakieru kolorowego bez względu na firmę. Zaraz po nałożeniu nadal połyskuje, w trakcie zasychania staje się całkiem matowy. Nie skraca trwałości lakieru, nie zauważyłam też aby go wydłużył. Zachowuje się normalnie. Jak będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach dzięki niemu otrzymujemy efekt perfekcyjnego matu. Radzi sobie świetnie nawet z najbardziej błyszczącymi, gwiazdorskimi lakierami. Kiepsko z ich dostępnością gdyż tylko w drogeriach Rossmann jednak jest ich na tyle, że nie powinniście mieć problemu z jego kupnem. 


Efekt przed i po :








Znacie matujący top coat lovely? Macie w swoich zbiorach matujące topy? Co sądzicie o matowym wykończeniu?

28 komentarzy:

  1. kupiłam ten matujący i nie jestem zadowolona. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Wibo, ale pierwszy raz nie był udany, tylko połowa paznokci wyglądała ładnie i gładko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ten mat mnie nie urzekł... Wolę piękne migotanie - muszę mić ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Top matujący z Essie i też nie jestem w 100% zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się,efekt przed wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wyglądają takie paznokcie matowe:) inaczej

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten top i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten top, ale nigdy się na niego nie skusiłam. Kupiłam kiedyś z ciekawości dwa matowe lakiery i efekt nie przypadł mi do gustu, dlatego na tym poprzestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten efekt matu :) Mam ten top, ale ostatnio za bardzo nie używam, jakoś nie noszę lakierów, którym by ten mat pasował. Ostatnio wypróbowałam go na biel, to wyszło okropnie, nie wiem, czy to kwestia połączenia czy samego białego lakieru, który nie jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że mnie zaciekawiłaś. Efekt jest zdumiewający. Zastanawiałam się parokrotnie nad jego zakupem, ale nigdy nie zdecydowałam. Teraz nie mam już wyjścia. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się . Całkiem fajnie to wygląda, będę musiała kupić i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i bardzo go lubię, spisuje się świetnie. Wcześniej miałam z pierre rene ale nie spisywał się tak dobrze jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten top, matuje jak żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiałam się nad jego kupnem, ale słyszałam tyle podzielonych opinii że zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam ten top z lovely jak dla mnie jest niezawodny wykończenie ma realistycznie matowe lecz po 2 dniach strasznie ściera się na końcówkach. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. czasem zmiana się przydaje, mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zdecydowanie bardziej wolę błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem szczerze, że paznokcie zawsze nabłyszczam ale zaciekawił mnie taki matowy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam efekt matu i stosuję dokładnie ten sam Top - jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam! :)) bardzo podoba mi sie w nim to, że efekt osiągamy tak szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja go mam ale nie jestem do końca zadowolona. Po 1- nałożony nawet po 10 minutach od nałożenia lakieru kolorowego, tworzy smugi i rozmazuje lakier. Po 2- u mnie skraca trwałość lakieru i kruszy go, przez co szybko odpryskuje. Może trafiłam na felerny egzemplarz, a może to urok matujących topów... Ale gdy użyłam go na drugi dzień, efekt mi się bardzo spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również posiadam ten top i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekamna promocje i poszukam go , napewno kupie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwsze nie powinno się kłaść matu na lakier z brokatem, tylko i wyłącznie na emalię! Dlatego też efekt jest po prostu marny. Ten konkretny top posiadam, i jestem bardzo rozczarowana. Płytka paznokcia w porównaniu do innych matów bardzo nie przyjemna w dotyku i lakier nie równo kryje. Zdecydowanie odradzam kupna tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo interesujący tekst, który pobudził moją ciekawość. Dziękuję autorowi za inspirującą lekturę. Pozdrawiam z uznaniem!


    Zobacz nasze nowości,
    Dowiedz się więcej,
    Sprawdź to, Wprowadź produkt do koszyka

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.