środa, 28 maja 2014

Balea limonka i ales żel pod prysznic.

Jakiś czas temu wygrałam paczkę z kilkoma produktami firmy Balea. Przyszła pora na żel pod prysznic, który właśnie dobił dna. Trafiła mi się wersja nawilżająca o zapachu limonki i aloesu hmm.. na pewno zastanawiacie się teraz jak to może pachnieć? O tym będzie za chwilę :)


Opakowanie jak opakowanie. Typowe dla tego typu produktów plus za to że etykiety nie są papierowe. Przy zamykaniu mamy małe wgłębienie dzięki czemu nawet mając mokre dłonie nie mamy problemu z otwieraniem produktu. Kiedy już otworzymy produkt nasze nosy napotykają na prawdę dziwny zapach. Limonka to to na pewno nie jest, pierwsze moje skojarzenie to był kiepski płyn do płukania tkanin.. Na szczęście zapach nie jest trwały i po osuszeniu ciała ręcznikiem znika wraz z wodą.

Rzut oka na skład :
Teoretycznie tytułowy aloes jest ale dopiero w połowie składu. Zatem szaleńczych właściwości nawilżających raczej nie oczekujmy.

Sam produkt jest raczej gęsty, lekko żelkowaty w zielonkwaym kolorze. Działanie ! Jak już się domyślacie po komentarzu składu, nie ma właściwości nawilżających. Jakoś nie wierzę w odżywcze obietnice produktów myjących. Mają przede wszystkim myć od nawilżania w przypadku ciała są masła i balsamy. Jednakże pomimo braku nawilżania nie wysuszył mi skóry, nie spowodował również żadnych podrażnień. Żel jest strasznie wydajny udało mi się go zmęczyć po dwóch miesiącach. Gdyby nie ten zapach pewnie bym do niego wróciła. Można go dostać w internecie lub w miejscach z niemieckimi kosmetykami. Cena około 6-7zł/ 300ml Chętnie wypróbowałabym innych wersji zapachowych.



Znacie żele pod prysznic Balea? Macie jakiś zapachowych ulubieńców? Jakie są wasze ulubione kosmetyki Balea?

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żalu z Balei, ale ten skład mnie nie zachęcił. Nie lubię polyqaternium w kosmetykach, w ogóle nie wiedziałam, że dodają go gdzieś poza kosmetykami do włosów.
    Jednak jeśli inne żele nie mają tego składnika, to prędzej czy później chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam je tylko z blogów, ale po każdym przeczytaniu chciałabym je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego zapaszku jeszcze nie miałam :D Ale melon, mandarynke , truskawkę , kokosek z nektarynką polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. a widząc limonkę miałam nadzieję, że zapach właśnie będzie fajny :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele jak dla mnie od Bale nie sa takie zle ale wole ich olejki pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również nie znam tego kosmetyku, ale juz szukam gdzie można w warszawie ku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam zele Balea mój ulubieniec to ten z miodem ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.