niedziela, 13 kwietnia 2014

Sylveco rokitnikowa pomadka do ust

Jakiś czas temu dostałam pomadkę ochronną sylveco. Wcześniej słyszałam o niej na prawdę sporo dobrego. Dlatego jak tylko ją dostałam zabrałam się za testowanie. Używałam jej zarówno, w trakcie mrozów, deszczu jak i pogodnej aury. Czy faktycznie podołała w każdym przypadku?


Pomadka ma za zadanie nawilżyć i natłuścić usta. Zapobiegać kolejnym wysuszeniom oraz chronić przed wiatrem, mrozem i słońcem. Zawiera w sobie aktywny składnik betulinę, która działa kojąco i regenerująco, łagodzi objawy opryszczki. To tyle, a w sumie aż tyle jeśli chodzi o obietnice producenta :)


Opakowanie typowe dla pomadek. Niestety nie jest zbyt trwałe moje jest już delikatnie pęknięte. Otwiera się bez problemu, nie posiada jakiś specjalnych wypustek, które by nam to utrudniały. Kiedy otworzymy pomadkę nasze nosy napotyka specyficzny zapach cynamonu. Początkowo był dla mnie uciążliwy, gdyż nie przepadam za takimi korzennymi nutami. Jednak po kilku użyciach zdążyłam się przyzwyczaić. 

Zbliżenie na skład :
Jak widać sporo olejków, zdecydowanie zdominowały skład produktu, co jest ogromnym plusem !

Teraz najważniejsze czyli działanie, czy pomadka na pewno podoła w każdych warunkach? Odpowiedź krótka, TAK ! Jak już wyżej pisałam używałam jej różnie i na prawdę sprawdzała się świetnie. Mróz wiatr i słońce już więcej nie zaszkodzą moim ustom, kiedy mam ją w torebce ! Wcześniej jakoś miałam dystans do pomadek gdyż zazwyczaj sobie nie radziły. Po przygodzie z sylveco zmieniłam zdanie ! Są jeszcze pomadki, które mają świetne działanie. Wiadomo, że są poręczniejsze w użyciu niż masełka, z którymi musimy się babrać aby nałożyć na usta. Jak tylko będę miała okazję na pewno zamówię sobie kolejną sztukę ! Dostępność niestety ograniczona, sklepy z kosmetykami sylveco i sklep internetowy -> TUTAJ . Pomadka kosztuje 8,50zł za 4,4g. Moim zdaniem na prawdę warto zwłaszcza, że jest to produkt na prawdę wydajny, jestem dopiero w połowie opakowania :) Spokojnie mogę ją umieścić na liście moich hitów kosmetycznych w kategorii pielęgnacja ust ! 



Znacie produkty sylveco? Miałyście tą pomadkę? Jacy są wasi ulubieńcy w pielęgnacji ust?

15 komentarzy:

  1. Na tak uciążliwe usta jak moje przydałoby się takie cudo :) Chociaż nie lubię zapachu cynamony :( Czy są inne warianty zapachowe tej pomadki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają w swojej ofercie również wersję brzozową z betuliną, która jest bezzapachowa. Na tą drugą również się czaje :)

    Usuń

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo ją polubiłam :) Dobrze, że ten zapach cynamonu nie jest mocny to można się do niego przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w zupełności :) Cudowna jest :) Dawno nie miałam tak dobrej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej pomadki, nie mogę znieść jej zapachu, miałam brzozową i była o niebo lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę ją wypróbować, może i ja będę z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam obie pomadki do ust SYLVECO i tylko wersja rokietnikowa mnie zadowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w niej niestety nie wyczuwam cynamonu:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale z tego co piszesz warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam z nią styczności, ale cynamonowa nutka mogła by sprawić, żebym się nad jej zakupem mocno zastanowiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynamon mnie przeraża... Nie potrafię się przekonać do niego :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam stycznosci z tą firmą, ale póki co mam swoją Tisane i bardzo ją lubie ;)
    ciekawi mnie zapach cynamonu bo go uwielbiam <3 ale jak widac nie kazdemu pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadek od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z tej fimry, ale jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze tej pomadki : )
    Chwilowo używam maść nagietkową : )

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.