wtorek, 19 listopada 2013

BeBeauty Creme Happy Moments : kremowy żel pod prysznic.

Będąc jakiś czas temu w biedronce, trafiłam na żele pod prysznic BeBeauty. Oczywiście nie mogłam przejść obok nich obojętnie, dostępnych jest kilka wariantów zapachowych, wybrałam żel z ekstraktem bambusowym, o zapachu kwiatu pomarańczy. Nie spodziewałam się tego, że aż tak się z nim polubię ! :)



Żel jest zamknięty w estetycznym plastikowym opakowaniu. Podoba mi się graficzne wykonanie, żel wręcz sam zachęca. Jedynym minusem może być fakt, że przez białe opakowanie nie widać ile zostało produktu, jednak cala reszta jak najbardziej mi wynagradza ten malutki minusik. Nazwa mówi, że jest to kremowy żel pod prysznic, jak najbardziej się z tym zgadzam. Produkt ma biała barwę co już nam się kojarzy z kremem, sama konsystencja jest trochę lejąca. Podczas mycia, wytworzona piana jest bardzo delikatna, kremowa wręcz otula nasze ciało. Nie wysusza skóry, wręcz mam wrażenie że jest odprężona i nawilżona. Zapach jest orzeźwiający, wyczuwalny jest tytułowy kwiat pomarańczy, który po kąpieli przez jakiś czas utrzymuje się zarówno na skórze jak i w łazience. Dostępny jest w każdej biedronce, kolejnym ogromnym plusem jest cena około 5zł za aż 400ml produktu.



Na koniec skład dla zainteresowanych :


Jak widać żel zawiera SLS, zatem niektórym osobom może wysuszać skórę.


Znacie żele BeBeauty? Macie swoich ulubieńców?  Lubicie kosmetyki BeBeauty?

11 komentarzy:

  1. Żele wysuszają mi skórę, jestem wierna olejowi myjącemu z Eucerin. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych żeli bo nie bardzo podobają mi się ich zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żelu z Biedronki, ale kiedy wykończę mój, możliwe że się skuszę :)


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze, moi ulubieńcy to żele z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 2 pozostałe żele i nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że to żele z Nivea ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to są właśnie biedronkowe "odpowiedniki" Nivea;) (Happy times ^^) Ja kupiłam ostatnio ten żel na promocji, ale czeka na swoją kolej;)

      Usuń
    2. Porównywałam skład tych żeli z żelami Nivea Happy time i są baaaaardzo podobne, jeśli nie niemal identyczne:D
      Uwielbiam je, to są moje ulubione żele do kąpieli i jestem im wierna od długiego czasu!

      Usuń
  6. Mam go w zapasie i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są :) , wolę wersję niebieska

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go jeszcze w swojej łazience, ale z przyjemnością wypróbuję jak tylko zużyję większość zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.