niedziela, 30 sierpnia 2015

Morski manicure na zakończenie wakacji

Wszystko co dobre szybko się kończy. Wakacje dobiegają końca dzieci korzystają jeszcze z ostatnichh podrygów dość ciepłego tegorocznego lata. Dlatego tez uznałam, że trzeba to uczcić morskim manicure ! Tematycznych wakacyjnych manicure wykonałam w tym roku na prawde niewiele gdyż aż dwa.
W przypadku dzisiejszej propozycji postawiłam na błękity, morskie stemple i nieziemski pyłek ! Od jakiegoś już czasu zwłaszcza w przypadku manicure hybrydowego niezwykle sławny jest tzw. efekt syrenki, który możemy uzyskać dzięki opiluzjącemu pyłkowi. Ja oczywiście wypróbowałam go również i na zwykłym lakierze, jak widać można taki efekt bez problemu uzyskać. Tylko trzeba dobrze wyczuć schnięcie lakieru, nie może on być mokry ani całkiem suchy. Lakier bazowy powinien być delikatnie lepki, następnie obsypujemy pyłkiem paznokieć. Czekamy chwilę, strzepujemy i pędzelkiem typu wachlarz delikatnie ściągamy resztki pyłku, który nam zalega, czynnością tą również wmasowywujemy przyklejony pyłek w lakier. Niestety efekt ten na zdjęciach jest wręcz nieuchwytny dlatego polecam zapoznać się również z filmem, który umieściłam na końcu postu :)
Niedawno sprawiłam sobie w końcu nowy porządny stempel od B. Loves Plates. Powiem wam szczerze, nie wiedziałam iż stemplowanie może stać się tak łatwe i przyjemne ! Do tej pory mój poprzedni stempel robił dziurawe wzory, kombinowałam z nim na różne sposoby i zawsze wychodziło to samo. Skusiłam się równiez na cały set kolorowych lakierów do stempli, jednego z nich już użyłam do wykonania manicure z dzisiejszego postu. Na pewno nie raz pojawią się na blogu.

Oto co udało mi się stworzyć :





Na koniec mam jeszcze dla was krótki filmik ale w rzeczywistości pyłek wygląda jeszcze piękniej ! :)


Do wykonania tego manicure użyłam :



Mam jeszcze jedno techniczne pytanie do was. Mianowicie wolicie zdjęcie użytych produktów na początku postu przed zdjęciami wykonanego manicure czy na końcu tak jak w dzisiejszym poście?
Jak wam się podoba mój morski manicure? Znacie już efekt syrenki? Próbowałyście już go u siebie?

17 komentarzy:

  1. Po prostu piękny! Z dumą bym w takim paradowałą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszy odcieñ niebieskiego jaki mam w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest to jeden z ładniejszych odcieni :)

      Usuń
  3. Obecnie też mam na paznokciach taki letni kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten wakacyjny manikiur! no i jak się błyszczy <3 co do pytania, to ja wolę na końcu - sama tak dodaję i tak mi bardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niedawno zaczęłam dodawać właśnie na końcu i tak się zastanawiałam jak odbierają to czytelnicy, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Nie widziałam jeszcze tego efektu. Prezentuje się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Mi niestety mani tak dobrze nie wychodzi. Oby pazurki trzymaly ci sie jak najdluzej bo jest sie czym chwalic

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bez różnicy gdzie wklejasz fotkę :) ladnie sie komponuje i tak i tak :) a pazurki są urocze. Pyłek mam i przetestowałam go już chyba na wszystkich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.