piątek, 21 sierpnia 2015

Cieniowanie fiolet i mięta + stemple. Co z tego wszyło?

Kolejne nietypowe połączenie kolorów. Tym razem postawiłam na miętę i fiolet i zestawienie ich w cieniowaniu. Przyznam szczerze, gdy zaczynałam robić cieniowanie byłam trochę sceptycznie nastawiona. Jednakże mile zaskoczył mnie efekt końcowy ! Ostatnio często wykorzystuje cieniowanie jako baza pod stemple gdyż daje to niesmowity efekt ! Poza tym muszę ćwiczyć tą technikę i idzie mi coraz lepiej. Kiedy przypomnę sobie moje pierwsze cieniowanie... ciarki przechodzą po plecach :D Koniec tego gadania, mam nadzieję, że i wam efekt końcowy przypadnie do gustu. Całość przypominała mi trochę bajkowe elfickie połączenie. 


Jak wykonać taki manicure?
1. Malujemy paznokcie w moim przypadku fioletowym lakierem (jedna warstwa) następnie zaczynamy zabawę z cieniowaniem gąbeczką nakładając na nią miętowy i fioletowy odcień rozcierając delikatnie między nimi granice. Tego procesu chyba nie muszę dokładnie opisywać, gdyż wszyscy go już znają.
2. Czekamy aż cieniowanie podeschnie i nakładamy holo top coat ja użyłam tego od Colour Alike "Holo Top B. a star"
3. Odbijamy wybrany przez siebie wzór białym lakierem, u mnie motyw tropikalnych liści z płytki ze sklepu Born Pretty Store BP-19
4. Całość utrwalamy top coat`em i gotowe ! :)



Niestety na zdjęciach w dziennym świetle holo top coat był słabo widoczny. Na zdjęciu w sztucznym świetle wyglądał tak:


Na koniec zbliżenie na produkty, których użyłam do wykonania tego manicure:


  •  Golden Rose Rich Color #44
  • Essie Full Steam Ahead
  • Colour Alike Holo Top B. a star
  • Biały BPS
  • płytka BP-19


Jak wam się podoba takie połączenie? Lubicie takie wzorzyste paznokcie? Co sądzicie o cieniowaniu na paznokciach?

10 komentarzy:

  1. Świetny gradient, ja też ostatnio łącze takie nieoczywiste zestawienia kolorów w gradient i często wychodzi fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszło, ja nie mam cierpliwości do takich cudów ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zarówno tło jak i stempelki !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! uważam, że cieniowanie to genialna baza pod stemple :) no i super dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest przepiękny, uwielbiam takie połączenie kolorów. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. CA ładnie zespolił miętę i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne pazurki,ja lubie doklejanie kuleczek itp,np kawiorowy manicure super wyglada...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.