czwartek, 11 czerwca 2015

Szarobure witraże.

Powoli wracam do żywych, praca licencjacka została zatwierdzona jeszcze pozostało mi przejść przez nowo wprowadzony program usosa i całą papierologię potrzebną do obrony. Nie miałam pojęcia, że to wszystko pochłonie tyle czasu. Manicure z dzisiejszego postu nosiłam już jakiś czas temu kiedy za oknami właśnie panowała szarobura aura. Jednakże tego typu zdobienia powinny wyglądać równie dobrze w innych wersjach kolorystycznych. Teraz pogoda zaczyna się ponownie poprawiać więc myślę, że takie witraże świetnie wyglądałyby w neonowych odcieniach wraz z czarną obwódką :)



Jak wykonać taki "witraż"?
1. Malujemy paznokcie transparentnym lakierem do frencha, ja użyłam mlecznego różu i nałożyłam dwie warstwy.
2. Malujemy cienką linie naokoło paznokcia, następnie tworzymy małe trójkąty. Po skończeniu czekamy chwilę aby nasza obramówką podeschła.
3. Wypełniamy powstałe przestrzenie w dowolny sposób, polecam do tego celu użyć cienką sonde lub patyczek do skórek.
4. Całość pokrywamy top coat`em i gotowe !



Do wykonania tego manicure użyłam:


- Golden Rose Nail Art #101
- Golden Rose Color Expert #60
- Lovely Snow Dust #3
- Safari numerek się niestety wytarł
- Miss sporty et voila french manicure 



Jak wam się podoba tego typu zdobienie? Próbowałyście już czegoś takiego na swoich paznokciach? Lubicie takie neutralne odcienie na paznokciach?


15 komentarzy:

  1. Wygląda na wymagające dużej precyzji, ale mimo wątpliwych zdolności manualnych spróbuję :) Teraz jednak muszę donosić moje paznokciowe kropeczki. Neutralne odcienie są piękne! Przynajmniej pasują do wszystkiego, zawsze :) Śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowe mani, ja jakoś nie mam cierpliwości do takich zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły witrażyki ;) ja już się nie nadaję do zrobienia prostych kresek ręcznie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery do zdobień z GR mają świetne pędzelki, warto spróbować nimi ! U mnie również różnie to bywa z tymi kreskami :)

      Usuń
  4. Wygląda niesamowicie :).
    Zastanawiam się nad odzywkę od paznokci GR. Faktycznie jest taka dobra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisuje się bardzo dobrze i używam jej na zmianę z eveline diamentową :)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowy wzorek, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorystyczne jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda! nie próbowałam nigdy czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie świetne, ale w moim wykonaniu nie xd

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się spędza czas na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.