czwartek, 11 czerwca 2015

Szarobure witraże.

Powoli wracam do żywych, praca licencjacka została zatwierdzona jeszcze pozostało mi przejść przez nowo wprowadzony program usosa i całą papierologię potrzebną do obrony. Nie miałam pojęcia, że to wszystko pochłonie tyle czasu. Manicure z dzisiejszego postu nosiłam już jakiś czas temu kiedy za oknami właśnie panowała szarobura aura. Jednakże tego typu zdobienia powinny wyglądać równie dobrze w innych wersjach kolorystycznych. Teraz pogoda zaczyna się ponownie poprawiać więc myślę, że takie witraże świetnie wyglądałyby w neonowych odcieniach wraz z czarną obwódką :)



Jak wykonać taki "witraż"?
1. Malujemy paznokcie transparentnym lakierem do frencha, ja użyłam mlecznego różu i nałożyłam dwie warstwy.
2. Malujemy cienką linie naokoło paznokcia, następnie tworzymy małe trójkąty. Po skończeniu czekamy chwilę aby nasza obramówką podeschła.
3. Wypełniamy powstałe przestrzenie w dowolny sposób, polecam do tego celu użyć cienką sonde lub patyczek do skórek.
4. Całość pokrywamy top coat`em i gotowe !



Do wykonania tego manicure użyłam:


- Golden Rose Nail Art #101
- Golden Rose Color Expert #60
- Lovely Snow Dust #3
- Safari numerek się niestety wytarł
- Miss sporty et voila french manicure 



Jak wam się podoba tego typu zdobienie? Próbowałyście już czegoś takiego na swoich paznokciach? Lubicie takie neutralne odcienie na paznokciach?


13 komentarzy:

  1. Wygląda na wymagające dużej precyzji, ale mimo wątpliwych zdolności manualnych spróbuję :) Teraz jednak muszę donosić moje paznokciowe kropeczki. Neutralne odcienie są piękne! Przynajmniej pasują do wszystkiego, zawsze :) Śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowe mani, ja jakoś nie mam cierpliwości do takich zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły witrażyki ;) ja już się nie nadaję do zrobienia prostych kresek ręcznie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery do zdobień z GR mają świetne pędzelki, warto spróbować nimi ! U mnie również różnie to bywa z tymi kreskami :)

      Usuń
  4. Wygląda niesamowicie :).
    Zastanawiam się nad odzywkę od paznokci GR. Faktycznie jest taka dobra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisuje się bardzo dobrze i używam jej na zmianę z eveline diamentową :)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowy wzorek, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorystyczne jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda! nie próbowałam nigdy czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie świetne, ale w moim wykonaniu nie xd

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.