niedziela, 7 czerwca 2015

Klasyka w nieco innym wydaniu.

Dziś manicure utrzymany w klasycznych kolorach czyli czerwień czerń i biel. Jednakże uważam, że takie wydanie na pewno nie jest typowe. Oczywiście w przypadku zdobień posłużyłam się stemplami, zdecydowanie ta technika skradła moje serce. Często maluję paznokcie na szybko a z takimi "gołymi", bez dodatków źle się czuję. Stemple to idealne rozwiązanie, szybkie i precyzyjne wzory bez większego wysiłku. Tylko jeszcze muszę odnaleźć stempel idealny, który nie będzie robić delikatnych dziur w odbijanych wzorach ;)



Do wykonania tego manicure użyłam :



  • Rimmel By Rita Ora 300 Glaston Berry (zakochałam się w tej czerwieni!)
  • Lovely Matte White
  • Czerń do stempli od Born Pretty Store
  • Płytka ze sklepu Born Pretty Store : Born Pretty 05

Powołując się na mojego bloga kodem z baneru otrzymacie 10% zniżki na zakupy w sklepie BPS



Jak wam się podoba takie połączenie klasycznych kolorów?

16 komentarzy:

  1. piękne połączenie! śliczna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Ach ale ja bym chciała móc pomalować znów paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie sa :P zrobie sobie takie na 18stke :)
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka zawsze wygrywa:) dobry pomysł na wykonanie takiego mani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło przepięknie :) ta czerwień mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne połączenie !!! stemple ostatnio zaczęły mnie bardzo interseowac polecam CI również naklejki wodne !
    INADDITIONEVERYDAYLIFE <- ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczne połączenie kolorów musi się sprawdzić. A to tego fajne kontrolowane maziaje :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż nie przepadam za czerwonym i chętnie bym go zamieniła na jakikolwiek inny kolor, to muszę przyznać że całość wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.