piątek, 19 grudnia 2014

Efekt koronki na paznokciach.

Dzisiejsze zdobienie należy do tych najświeższych, wykonałam je, w sobotę. Miało wylądować w archiwum ale stwierdziłam, że może chciałybyście zoribć sobie tego typu manicure na święta tylko z czerwienią i złotem zamiast różu. Wasz manicure zdecydowanie przyciągnie wzrok przy świątecznym stole ;)  Na zdjęciach nie mam upaćkanych skórek, niestety pora roku im nie sprzyja. Często są przesuszone pomimo nakładania olejku na noc i częstego kremowania.  Za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja lakieru, gdyż ten róż podbił moje serce ! Zdecydowanie to jeden z moich ulubieńców !


Jak prezentowała się moja wersja koronki?


Jak wykonać tego typu manicure?
1. Przygotowujemy swój własny tint, warto to zrobić przed rozpoczęciem robienia manicure.
*Tint, to znaczy ? Najlepiej do resztki bezbarwnego lakieru / topu dodać kilka kropel czarnego. Oczywiście intensywność krycia zależy od nas, ja w trakcie tworzenia sprawdzałam mój tint na paznokciu. Kiedy uznałam, że krycie jest odpowiednie dokładnie wymieszałam.
2. Nakładamy jasny bazowy lakier. W moim przypadku były to dwie warstwy lakieru Rimmel by Rita Ora #203. Czekamy aż podeschnie.
3. Na wybranych paznokciach odbijamy koronkowy wzór. Mój pochodzi z płytki Born Pretty Store 02 -> KLIK
4. Odbity wzór pokrywamy wcześniej zrobionym tintem. W swoim manicure nałożyłam dwie cienkie warstwy.
5. Całość porykwamy topem i gotowe ! 


Czas na kilka zdjęć podglądowych





Jak wam się podoba tego typu manicure? Próbowałyście już taką koronkę wykonać? 

14 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysł na zdobienie :) ogromnie mi się podobają takie koronkowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś specjalnie się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jestem zachwycona, super pomysł z tym tintem- muszę wypróbować. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham koronkowe motywy na pazurkach - to chyba moja mała obsesja ;) śliczne i bardzo dziewczęce mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wolała jasną wersję koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A takiego stempelka to szukałam! Przyda się, dlatego w najbliższym czasie zamawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda. Nigdy nie próbowałam z koronką na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pazurki, takie subtelne. Ja nie próbowałam, bo jestem ciemną masą w stosowaniu stempelkowych zdobień..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.