niedziela, 30 listopada 2014

Born Pretty Store : płytka BP-11

Znowu mam dla was recenzję kolejnej płytki ze sklepu Born Pretty Store. Następnym razem postaram się w końcu o recenzję jakiegoś kosmetyku. Jak wiecie zdecydowanie się z nimi polubiłam pisałam już o nich niejednokrotnie. Dlatego najwyższy czas zmienić formę postów z ich udziałem aby nie pisać ciągle tego samego i was nie zanudzać. Będę po prostu wypisywała podstawowej informacje takie jak : wymiary wzorów, cenę, czy wzory się odbijają, link pod którym można je dostać itp. Mam nadzieję, że taka forma przypadnie wam do gustu :) Dzisiaj pokażę wam płytkę PB-11 z ciężko określić jakim typem wzorów.


Od razu zaznaczam, iż płytka nie jest taka brudna jak wyszła na zdjęciu ! Do jej wyczyszczenia po stemplowaniu użyłam zmywacza z acetonem zielonej isany. Przez co płytka tak dziwnie zaszła ale niestety nie miałam innego więc musiałam.


Wzory całopaznokciowe : 1,9cm x 1,5cm
Małe wzory : różnej wielkości
Jakość : bardzo dobra,
Wszystkie wzory się odbijają
Cena : 2,99$
Dostępność : Sklep Born Pretty Store
Wysyłka : darmowa


Moja propozycja wykorzystania tej płytki do manicure :




Tak wiem, zalałam skórkę na środkowym palcu ale jakoś miałam gorszy dzień jeśli chodzi o malowanie. 
Użyte produkty : biały golden rose color expect #02, czarny wibo extreme nails #34, a w roli głównej zatopowana satyna z wibo #3. 



Jak wam się podoba taka forma recenzji płytek? Może wolice standardowy opis? Co sądzicie o tego typu wzorach?

5 komentarzy:

  1. Interesująca jest ta płytka. Piękny blog, pierwszy raz tutaj jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. te wzorki na płytkach zawsze takie ładne, a ja mam takiego lenia że mi się nie chce bawić w stempelki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś planowałam zakupić taki zestaw (stępelek, płytki) z Essence. Jednak do dzisiaj tego nie uczyniłam -.- Może uda mi się na nowy rok. Pozdrawiam gorąco i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna taka forma jest :)
    płytka świetna :) taka lekko psychodeliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.