niedziela, 5 października 2014

Błękit na granacie czyli esy-floresy.

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak można nazwać wzór, który dzisiaj wam pokażę. Pierwsze skojarzenie jakie przychodzi mi do głowy to właśnie esy-floresy, tak też w tytule postu pozostało. Zdobienie to w sumie powstało na szybko, nie należało do tych planowanych wcześniej. Pewnego razu przeglądając płytki wpadł mi do głowy zamysł manicure, od raz przeszłam do realizacji. W dzisiejszym poście zaprezentuje wam dwie wersję manicure w połysku i w macie. Ciekawe, które wam bardziej przypadnie do gustu :)




Do manicure użyłam :
- Baza Paese aktywny wapń
- Wibo wow sand efect #1  , którego recenzje mogliście już przeczytać -> tutaj
- Safari błękit którego numer pozostaje nieznany, dawno temu się starł
- Top coat Sally Hansen Insta-Dri
- płytki ze sklepu Born Pretty Store QA65
Nie ma co opisywać sposobu wykonania, gdyż są to najzwyklejsze stemple.


I. Wersja w połysku :



W sumie efekt końcowy był całkiem przyjemny dla oka. Jendak wzór ginął w świetle przez połysk nadany top coatem. Wtedy też przypomniałam sobie o kupionym jakiś czas temu topie matującym Lovely. Postanowiłam sprawdzić jak mój manicure będzie się prezentował w macie. Odbity wzór stał się całkowicie widoczny. Manicure wygląda jak był oszroniony? Na pewno świetnie wyglądałby zimą. Zdecydowanie druga wersja bardziej przypadła mi do gustu !


II. Wersja w macie : 




Która wersja bardziej przypadła wam do gustu? Jak wam się podoba taki wzorzysty manicure?

16 komentarzy:

  1. Obie fajnie wyglądają, ale w macie lepsza moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetne! Ale mnie chyba tezbardziej przekonuje mat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowa wersja podoba mi się chyba bardziej :) manicure prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowa wersja fajniejsza :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, matowa wersja wymiata. Piękne to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje świetne :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno się zdecydować, która lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mat wygrywa, ale druga wersja też super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale bosko wyszło! :) mi podoba się zarówno błysk jak i mat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mat wygrywa ;) Całość świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega efekt! strasznie ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też druga bardziej się podoba. Jak już jest ten wzorek, to niech będzie widoczny.

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.