niedziela, 19 kwietnia 2015

Mickey and Minnie czyli konkurs Disneya u Lovely.

To już kolejna moja konkursowa praca, nie byłam w 100% zadowolona z wyglądu postaci ale niestety nie posiadałam idealnego cienkiego pędzelka do zdobień. Kilka dni temu otrzymałam paczkę z zamówionymi na ebay pędzelkami i powiem wam, że w końcu znalazłam zestaw idealnie cienkich !  No ale nie o tym dzisiejszy post. Firma Lovely zorganizowała już jakiś czas temu konkurs o tematyce Disneya, bajkowych postaci które zapadły nam w pamięć. Kto nie zna pary przeuroczych czarno-białych myszek? ;)


Użyłam :
czerwień wibo 1coat manicure #7
czerny liner Golden Rose #106
biały liner Golden Rose #101
biały Golden Rose Color Expert #02
różowy Orly Filtry
cyroknie z BPS







Jak wam się podoba moja Disney`owska propozycja?

13 komentarzy:

  1. świetne! bardzo ładnie namalowane i te kropeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wspomnienie dzieciństwa <3 Pięknie to zmalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne, fantazyjne wzory. Chciałabym mieć mobilizację do tworzenia takich piękności. Dołączam do Twojej strony i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na manicure i bardzo ładne wykonanie! Jestem bardzo ciekawa Twoich kolejnych zdobień przy użyciu nowych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze myszki :) kciuk też super!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelka :)) myszki są naprawdę super, a i reszta świetnie dopracowana!

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.