niedziela, 12 kwietnia 2015

Efekt satyny na paznokciach? Czemu nie ! Wibo WOW Glamour Satin

Lakiery o satynowym wykończeniu pojawiły się już w tamtym roku. Pokazywałam wam nawet kiedyś pastelowe propozycje Lovely. Z kolei jesienią wibo wypuściło swoje propozycje satynowych lakierów w bardziej jesiennych ale równie pieknych kolorach. Niestety uległam dwóm odcieniom #2 oraz #3. W dzisiejszym poście pokaże wam #2, to raczej dziwny odcień :D To tak jakby niebieska zieleń?


W skrócie:
Firma: Wibo
Nazwa serii: WOW Glamour Satin
Odcień: #2
Krycie: 2 cienkie warstwy
Pędzelek: cienki, długi
Pojemność: 8,5ml
Cena: 6,99zł
Dostępność: Rossmann, sklep internetowy wibo

Lakiery o satynowym wykończeniu mają to do siebe, iż bez top coatu są półmatowe. Dodatkowo naszpikowane są mnóstwem drobinek, które z kolei uwidaczniają się zwłaszcza po nałożeniu top coat`u. Także efekt jaki chcemy uzyskać na paznokciach tak  na prawdę zależy od nas. Lakier ma bardzo dobre krycie, wsytarczą dwie cienkie warstwy. Ma cienki i długi pędzelek, prostokątna zakrętka niestety może być trochę nieporęczna. Schnie raczej szybko, przy zmywaniu stawia delikatny opór. Bez nałożenia top coat`u szybciej wycierają się końce no ale coś za coś. Ogólnie jestem wielbicielką lakierów wibo, bardzo dobra jakość w niskiej cenie ! :)



Z top coat`em:



W sztucznym świetle z top coat`em:



Jak wam się podoba efekt satyny na paznokciach? Wolicie wersję matową czy w połysku? Macie swoich ulubieńców wśród lakierów wibo?


13 komentarzy:

  1. nawet nawet ten efekt :D ale dla mnie połysk górą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziwny kolor, taki nieokreślony. Ale bardzo ładny. Ja chyba postawiłabym na wersję matową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna, a Ty jesienne lakiery pokazujesz? :D Wstydź się hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam właśnie porządki w archiwach :D ale jeszcze tylko jedna jesienna stynka mi została i powoli przejdę do świższych mani ;)

      Usuń
  4. Mam dwa satynowe lakiery i uwielbiam efekt satynowego fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam granatowy z tej serii i jest cudowny. Wadą jest tylko to, że już po pierwszym dniu końce się świecą :( ale nadal - lakiery są cudowne! :) bez top-coatu jest bardzo elegancki, taka klasyka w innej odsłonie, błyszczący już za to wygląda jak niebo i przecudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii lakier nr 3 i strasznie podoba mi się kolor! Jednak ta satyna do mnie nie przemawia.. O wiele lepiej wygląda z połyskiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ten lakier wolałabym z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, pomimo nietypowego koloru. Połysk jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już do mnie trafiłeś pozostaw po sobie ślad, każdy wasz komentarz sprawia ogromną radość, są także cennymi wskazówkami. Będę się starała odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Także w wolnym czasie postaram się zajrzeć na blogi komentujących osób :)

Proszę przy tym o kulturalne zachowanie i nieużywanie wulgaryzmów.
Każdy komentarz, który będzie miał na celu reklamowanie bloga będzie usuwany.